National Geographic Polska inwestuje w online – Portal PR - 24PR




National Geographic Polska inwestuje w online

20.10.2015 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Z początkiem października wystartowała zupełnie odmieniona, nowa strona internetowa magazynu National Geographic Polska. Redakcja została też wzmocniona o nowo utworzone stanowisko Online Managera.

Jestem dumna, że możemy zaprezentować zupełnie nową stronę NG, nad którą pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Planujemy nowe cykle, przygotowujemy materiały dedykowane tylko stronie internetowej i to, co cieszy mnie najbardziej, inwestujemy w nasze autorskie produkcje wideo. Dodatkowo jesteśmy dostępni na Facebooku, Instagramie i Youtube, a nasze magazyny można pobrać również w wersjach na tablety. Jak widać National Geographic to już nie tylko wydania papierowe. Idziemy z duchem czasu i chcemy być wszędzie tam, gdzie są nasi Czytelnicy – tłumaczy Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna National Geographic Polska.
Nowa odsłona strony National Geographic to przede wszystkim większe i lepiej wyeksponowane fotografie, a także więcej miejsca dla społeczności. Od początku stworzona została nowa oprawa graficzna, zmienił się wygląd stron artykułowych, poprawiona została też nawigacja w serwisie.

Start nowego serwisu www.national-geographic.pl jest elementem długofalowej strategii digitalowej zbudowanej dla marki NG, odpowiadającej na zapotrzebowanie userów – fanów żółtej ramki. „Mocny” online jest i będzie bardzo ważnym dopełnieniem jej ekosystemu. – dodaje Edyta Pudłowska Dyrektor Wydawniczy i Promocji National Geographic Polska i Traveler.
W związku z rozwojem online do zespołu dołączył Łukasz Głombicki, który objął nowo utworzone stanowisko Online Managera.
Cieszę się, że dołączyłem do zespołu National Geographic Polska, którego największą siłą są absolutnie wyjątkowe treści. Chcemy dostarczać je 24 godziny na dobę, na wszystkich nośnikach – desktop, tablet czy smartfon – to nasz główny cel. Od startu nowej strony, trzykrotnie zanotowaliśmy najlepsze dni w historii serwisu, czyli od ponad 7 lat. Do 19 października udało nam się zbudować ruch prawie dwa razy większy niż we wrześniu. Na naszym fanpage’u mamy wzrosty zasięgu organicznego rzędu 94 procent. Następnym naszym celem jest rozwój naszego kanału YouTube i profilu na Instagramie – tłumaczy nowy online manager Łukasz Głombicki.
Łukasz Głombicki – online manager National Geographic Polska. Przez ostatnie trzy lata pracował w portalu Gazeta.pl. Był wydawcą strony głównej, szefem serwisu Pieniadze.gazeta.pl. We wcześniejszych latach był m.in dziennikarzem naTemat.pl i TVN CNBC. Zawodowo zajmował się również mediami społecznościowymi, produkcją telewizyjną i zarządzaniem zespołami w mediach.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.