FFW Communication rośnie w siłę – nowy Project Manager i PR Manager – Portal PR - 24PR




FFW Communication rośnie w siłę – nowy Project Manager i PR Manager

09.11.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

W październiku do zespołu FFW Communication dołączył Maciej Małek, nowy Project Manager. W ramach swojej pracy będzie zarządzać projektami dla różnych klientów agencji, w tym m. in. dla marki ING.

Maciej jest absolwentem dziennikarstwa i niedoszłym absolwentem filologii czeskiej. Karierę w mediach rozpoczął w prasie lokalnej i TVP SA. Współtworzył i prowadził jeden z pierwszych vodcastów na rynku — Websofę. Obszar digital zgłębiał w Blomedia.pl i NextWeb Media, gdzie był odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii dla takich klientów jak Nokia, HTC, Allegro, Microsoft czy AXA Direct. Dodatkowo prowadzi program filmowy – Kronikę Wypadków Filmowych w radiu Kampus i jest producentem festiwalu 48 Hour Film Project.
Po godzinach pracy pasjonat kina oraz fan dobrego jedzenia.

Wcześniej do agencji FFW dołączył Mariusz Czapski, nowy PR Manager. W ramach swoich godzin pracy będzie odpowiedzialny za działania komunikacyjne dla marki AmRest (KFC) oraz agencji FFW, a także prowadzenie regionalnych kanałów społecznościowych dla IDC.
Mariusz jest absolwentem nauk politycznych na UKSW w Warszawie. Swoje pierwsze doświadczenie PRowe zdobywał w agencji Compress PR, w której realizował projekty komunikacyjne m. in. dla Weber Ste-phen Polska, Brown Forman Polska oraz Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
Następnie przez kilka lat pracował w agencji Hill and Knowlton Strategies, w której odpowiadał za komunikację klientów z sektora FMCG oraz Healthcare m. in. dla Lidl Polska, Fiskars, McCormick (marki: Ka-mis i Galeo), GlaxoSmithKline (kampania Mam Haka na Raka oraz Uśmiechnij się Polsko), AstraZeneca, czy Celgene. Dodatkowo w ramach swoich godzin pracy był stale zaangażowany w procesy new biznesowe oraz działania promocyjne agencji.
Po godzinach pracy miłośnik dobrego filmu, kibic sportowy oraz piłkarz amator.

FFW Communication to powstała w 2010 roku agencja specjalizująca się w content marketingu. Na zamówienie działów marketin-gu, tworzy wysokiej jakości treści dystrybuowane zarówno w kanałach online jak i offline. Specjalizuje się w dedykowanych kam-paniach 360 łączących w sobie projekty z zakresu custom publishingu, pull marketingu, social media i video. Do FFW należy marka Re:buzz – specjalizująca się w buzz marketingu, moderacji i obsłudze for internetowych. FFW Communication realizował projekty m.in. dla marek: HP, Lenovo, AmRest – KFC, Deutsche Bank, GETIN Noble Bank, Idea Bank, Bosch und Siemens Hausgeräte, mBank, Volkswagen Poznań, home.pl, Provident, Impel, Żabka Polska, Symantec, Asseco Poland, Unizeto Technologies, Maserati Polska, czy Motorola.
Więcej: ffwcommunication.pl / facebook.com/FFWCommunication / YouTube/FFWCommunication

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.