Nowy serwis Delikatesy Centrum od GoldenSubmarine – Portal PR - 24PR




Nowy serwis Delikatesy Centrum od GoldenSubmarine

28.11.2015 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła nowy serwis internetowy sieci sklepów Delikatesy Centrum. Celem zmian była przebudowa architektury informacji portalu tak, aby dostosować go do dynamicznie zmieniającej się oferty. Odświeżone Delikatesy.pl są odzwierciedleniem nowego wizerunku sieci. Nowy serwis ma pomóc w pozyskaniu nowych klientów oraz usprawnić komunikację z dotychczasowymi użytkownikami.

Proces tworzenia kreacji wspierany był badaniami, dzięki którym już na etapie projektowym możliwe było określenie i wyeliminowanie poszczególnych utrudnień w korzystaniu z serwisu.

Serwis Delikatesy.pl został rozbudowany m.in. o dział Kulinarne inspiracje, w którym odwiedzający znajdą wiele ciekawych informacji o produktach i ich zastosowaniu oraz poznają propozycje przepisów użytkowników portalu, a także Ewy Wachowicz (ambasadorki marki Dobry wybór, która należy do sieci). Dodatkowo fani Delikatesów Centrum za pośrednictwem profilu marki na Facebooku mogą dzielić się swoimi przepisami. Najlepsze z nich otrzymują tytuł „przepisu tygodnia” i są publikowane na stronie www.delikatesy.pl, a ich autorom przyznawane są nagrody.

„Chcieliśmy stworzyć nowoczesny, funkcjonalny serwis, który będzie maksymalnie przyjazny dla odbiorcy. Sprawdzaliśmy czy zaproponowane przez nas rozwiązania są zrozumiałe dla użytkowników, oraz czy samo korzystanie z serwisu, i jego przeglądanie nie jest problematyczne dla grupy docelowej, do której skierowana jest strona” – wyjaśnia Rafał Niemczynowicz, UX Designer w GoldenSubmarine.

Delikatesy Centrum są stałym klientem GoldenSubmarine. Współpracują z agencją od początku 2014 roku.

***
GoldenSubmarine jest pierwszą agencją marketingu interaktywnego w Polsce. Filozofią jej działania jest innowacyjna mobilność, a status lidera w tej dziedzinie podkreślają kolejne nagrody, m.in. najwięcej w Polsce mobilnych FWA. Strategiczne myślenie o marce zgodne jest z autorską koncepcją marketingu 360interactive. W połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, GoldenSubmarine oferuje swoim klientom skuteczne rozwiązania, które przekładają się na sukcesy podejmowanych działań. Do tej pory przekonały się o tym między innymi takie marki, jak: Agata Meble, Asseco Business Solutions, Audi, Avon, BNP Paribas Polska, FRoSTA, ING Bank Śląski, Media Markt, MK Cafe, Nivea Polska, Saturn Polska, SEAT, Škoda Auto Polska, Sphinx Restauracje, Warbud,WWF.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.