Walka Michała Materli z Mamedem Khalidovem na żywo w Vectrze w systemie pay-per-view – Portal PR - 24PR




Walka Michała Materli z Mamedem Khalidovem na żywo w Vectrze w systemie pay-per-view

28.11.2015 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

Gala KSW 33, w której charyzmatyczny i waleczny mistrz KSW w kategorii średniej Michał Materla skrzyżuje rękawice z największą gwiazdą polskiego MMA Mamedem Khalidovem, będzie dostępna dla abonentów telewizji cyfrowej Vectry w systemie pay-per-view. Impreza z udziałem gwiazd boksu rozpocznie się 28 listopada w TAURON Arenie Kraków o godz. 19:00. Trwa przedsprzedaż dostępu do gali poprzez Vectrę w cenie 39,90 zł.

Sportowe wrażenia w dniu 28 listopada maja mogą zapewnić sobie wszyscy abonenci telewizji cyfrowej Vectry, zamawiając usługę pay-per-view w atrakcyjnych cenach:
• w obecnie prowadzone przedsprzedaży – 39,90 zł
• w dniu gali, sobota 28 listopada – 49,90 zł
• do każdej nowej usługi (obecnie kosztującej 10 zł zgodnie z promocją Vectry „Wszystko za 10 złotych” – 10 zł
Zakupów można dokonywać telefonicznie pod numerem 601 601 601, osobiście w lokalnych Biurach Obsługi Klienta oraz poprzez stronę www Vectry.

Całość gali z polskim komentarzem oraz Studiem Sportowym Vectra udostępni zarówno w jakości HD (na kanale 258), jak również SD (na kanale 255).

W Krakowie oprócz głównej walki tytanów Materli i Khalidova o pas wagi ciężkiej KSW powalczą Karol Bedorf (12-2, 3 KO, 3 Sub) z Michałem Kitą (16-7, 9 KO 5 Sub), a w arcyciekawym starciu w kategorii średniej legenda polskiego MMA Tomasz Drwal (21-5-1, 12 KO, 6 Sub) skrzyżuje rękawice z Azizem Karaoglu (8-6, 7 KO, 1 Sub). Natomiast w pierwszym w historii pojedynku o pas KSW w kategorii piórkowej Artur Sowiński (15-7-2, 6 KO, 6 Sub) podejmie wielkie odkrycie tego roku lebera Koike Erbsta (18-3-1, 2 KO, 15 Sub).
Gala KSW 33 to kolejna transmisja Vectry w systemie pay-per-view. W 2011 roku Vectra była jednym z pierwszych operatorów kablowych, którzy zaoferowali tę usługę w Polsce. Od tej pory regularnie oferuje dostęp do różnych imprez poprzez tą platformę. Vectra testuje także udostępnianie pay-per-view transmisji na żywo z niszowych wydarzeń, które nie są emitowane przez żadnego z nadawców. Są to mecze z różnych dyscyplin sportu oraz relacje z lokalnych imprez, konkursów oraz wydarzeń sportowych z niszowych dyscyplin. Test ma wykazać w jakim stopniu wydarzenia te zainteresują odbiorców. Zwłaszcza lokalną społeczność z miast, w których te wydarzenia się odbywają.

* * *
Grupa Vectra (www.vectra.pl) to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 930 tys. klientów w 217 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługa telefonii stacjonarnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 205, w tym 67 w wersji HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 320 Mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 120 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki oraz multiroom. Dodatkowe usługi Vectry to m.in. VOD, TVonline (bezpłatny dostęp do 50 programów TV na komputerze i urządzeniach mobilnych), HBO GO, FilmBox Live i serwis muzyczny GO ON. Vectra ma ponad 636 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 519 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 22 tys. mobilnego oraz 193 tys. abonentów telefonicznych. Vectra obsługuje również firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.