LoveBrands Relations dla ElektroEko – Portal PR - 24PR




LoveBrands Relations dla ElektroEko

28.01.2016 Kategoria: media. Autor: admin

LoveBrands Relations dla ElektroEko – największej organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Polsce
Wraz z nowym rokiem agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z ElektroEko Organizacją Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego. Działania realizowane będą w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej.

EE_logo-01 (00000003)
LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych rozpoczęła współpracę z ElektroEko. Działania obejmą komunikację korporacyjną oraz komunikację związaną z edukacyjnym programem „Moje miasto bez elektrośmieci”. W ramach podjętej współpracy konsultanci LoveBrands Relations będą odpowiedzialni za strategię komunikacyjną, doradztwo strategiczne oraz media relations.
Jako największa organizacja odzysku w Polsce czujemy swoją odpowiedzialność za kształtowanie nawyków konsumenckich związanych z prawidłowym postępowaniem ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Program „Moje miasto bez elektrośmieci” obecnie jest najsprawniejszym programem zbierania elektrośmieci w Polsce. To unikalna inicjatywa, łącząca działania producentów, rzeczywiście realizujących zasadę odpowiedzialności za środowisko naturalne, i ich klientów, również tych przyszłych, dla których to środowisko jest prawdziwą wartością. Zależy nam, aby dotarł do jak najszerszej grupy odbiorców, w czym pomóc ma nam LoveBrands Relations. Konsultanci Agencji posiadają odpowiednie doświadczenie i umiejętności by skutecznie komunikować potrzebę troski o środowisko. – mówi Prezes ElektroEko, Grzegorz Skrzypczak.
ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A. to największa organizacja tego typu w Polsce. W imieniu swoich klientów realizuje ich zobowiązania wynikające z ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym organizując sprawny i efektywny kosztowo system zbierania zużytego sprzętu. Również troska o środowisko naturalne zajmuje bardzo istotne miejsce w realizacji działań organizacji. Z myślą o nim, utworzony został autorski program „Moje miasto bez elektrośmieci”. Program ma na celu budowę efektywnego i funkcjonalnego systemu zbierania elektrośmieci oraz kształtowanie postaw ekologicznych wśród mieszkańców. ElektroEko realizuje swoje działania z najwyższą starannością, efektywnością i zadowoleniem Klientów. Prowadzi wiele inicjatyw, które są zauważane i doceniane m.in. przez Ministerstwo Środowiska.
ElektroEko, w swoich działaniach wykazuje się rzetelnością i dbałością w wykonywaniu obowiązków realizowanych na rzecz klientów. Cieszymy się, że możemy współpracować z największą organizacją odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Polsce. Przygotowane przez nas działania powinny przyczynić się do zwiększenia skuteczności funkcjonowania ElektroEko oraz działań zmierzających do zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków. Bardzo ważny jest dla nas właśnie CSRowy aspekt podejmowanych działań – mówi Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska
Za prace przy projekcie po stronie agencji odpowiada Marta Soluch, ekspert ds. komunikacji oraz Angelika Waszkiewicz, asystent ds. komunikacji.

O LoveBrands Relations

LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos to agencja strategicznej komunikacji marketingowej, która poprzez działania content marketingowe w mediach tradycyjnych (PR) i społecznościowych (Digital) wspiera budowę trwałych relacji marek z otoczeniem. Łączy ona kompetencje agencji PR, związane
z budowaniem relacji z otoczeniem, z kompetencjami butiku kreatywnego oraz know-how agencji digitalowej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.