Aon Hewitt ogłasza przejęcie Modern Survey – Portal PR - 24PR




Aon Hewitt ogłasza przejęcie Modern Survey

11.02.2016 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

Aon Hewitt ogłasza przejęcie Modern Survey – innowacyjnej firmy specjalizującej się w rozwiązaniach technologicznych wspierających badania zaangażowania pracowników oraz analitykę w obszarze zarządzania talentami.

Aon Hewitt, światowy lider doradztwa i rozwiązań outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, ogłasza przejęcie Modern Survey – firmy specjalizującej się w rozwiązaniach technologicznych wspierających badania zaangażowania pracowników oraz analitykę w obszarze zarządzania talentami. Dzięki prowadzonym przez Modern Survey badaniom organizacje mogą lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania pracowników w każdej z faz cyklu „życia” pracownika w firmie – poczynając od doświadczeń kandydata do pracy, proces onboardingu, fazy zaangażowania aż po rozmowę związaną z odejściem z firmy.

Transakcja przejęcia Modern Survey powiększy portfolio posiadanych przez Aon Hewitt analitycznych rozwiązań biznesowych z obszaru kapitału ludzkiego, zaangażowania i oceny pracowników o wyjątkowej jakości nowoczesną technologię służącą raportowaniu oraz tworzeniu przyjaznych dla użytkownika paneli wspierających podejmowanie decyzji oraz planowanie działań.

Zauważamy, że dla naszych Klientów wciąż kluczowe jest przyciąganie najzdolniejszych ludzi do firmy
i zatrzymywanie w niej talentów. Jednocześnie widzimy, że wiele organizacji ogranicza się do pojedynczych
i dość wąskich badań dotyczących motywowania pracowników – powiedział Michael Burke, CEO Praktyk Talent, Rewards & Performance w Aon Hewitt. Przejęcie Modern Survey pozwoli nam – a tym samym Klientom, z którymi pracujemy – na płynne przejście od badania zaangażowania pracowników raz w roku do skutecznego wsparcia ich w bardziej złożonych procesach dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych z badań. Teraz dane z badań będą dostępne w przyjaznym dla użytkownika oprogramowaniu, pozwalającym na szybkie wnioskowanie a przez to – bardziej efektywne zarządzanie biznesem, wydajnością zespołów
i zaangażowaniem pracowników. Sfinalizowana właśnie transakcja umacnia naszą pozycję rynkową. Jest to kolejny krok w implementacji naszej strategii budowania angażujących miejsc pracy, zdolnych konkurować i wyznaczać trendy w realiach XXI w. – dodał Edward Stanoch, partner Aon Hewitt, członek zarządu Aon Hewitt w Polsce i szef europejskiej Praktyki Talent.

Zespół Modern Survey to grupa ponad 40 ekspertów z Minneapolis, którzy dołączą do 350-osobowego zespołu globalnej Praktyki Employee Engagement działającej w ramach grupy niemal 3000 ekspertów
Aon Hewitt z obszaru Talent. 3 założycieli Modern Survey: Patrick Riley, Dan Riley i Don MacPherson pozostanie w rolach liderskich w Praktyce Talent, Rewards & Performance Aon Hewitt. W miarę zaostrzania się wojny o talenty firmy muszą przyjąć bardziej zintegrowane podejście do badań w obszarze kapitału ludzkiego, zdecydowanie wychodzące poza przeprowadzanie badania zaangażowania raz w roku
– powiedział Patrick Riley, CEO i jeden z założycieli Modern Survey.

Połączone firmy Aon Hewitt i Modern Survey tworzą potężną kompetencją badawczą, dzięki której zapewnią swoim Klientom szybką analizę danych i technologię, która wyprzedza powszechnie stosowane na rynku rozwiązania. Wszystko to – wraz z globalną skalą działania – daje nam wyjątkową pozycję wśród firm doradczych z obszaru HR – podsumował Edward Stanoch.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.