Cinkciarz.pl oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki – Portal PR - 24PR




Cinkciarz.pl oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki

22.02.2016 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Cinkciarz.pl podpisał kolejny, wieloletni kontrakt sponsorski. Lider branży fintech związany z wymianą walut i aktualny sponsor Chicago Bulls będzie wspierał Polską Ligę Koszykówki.

Puchar_Polski_Rosa_vs_Polski_Cukier_2_photo (00000003)
Zgodnie z podpisaną właśnie umową, Cinkciarz.pl został „Sponsorem Oficjalnym Tauron Basket Ligi” oraz może posługiwać się oznaczeniem „Official Foreign Currency Exchange Partner”.
– W ub. r. szerokim echem w mediach odbiła się podpisana przez nas umowa z Chicago Bulls. Od kilku lat jesteśmy partnerem Stelmet BC Zielona Góra. Teraz zdecydowaliśmy się na szeroką współpracę z krajową ligą koszykówki. Uważamy, że umowa z PLK idealnie wpisuje się w realizowaną przez nas strategię sponsoringową – komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
PLK jest organizatorem rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy. – Dla Polskiej Ligi Koszykówki podpisanie umowy z liderem branży fintech związanym z wymianą walut firmą Cinkciarz.pl to wydarzenie historyczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że instytucja, która współpracuje z zespołem NBA Chicago Bulls, jak i Reprezentacją Polski w piłce nożnej, zdecydowała się na rozpoczęcie współpracy z Tauron Basket Ligą. Jesteśmy przekonani, że nasza umowa przyniesie korzyści obu stronom. Wspólnymi, kreatywnymi działaniami będziemy angażować kibiców i promować koszykówkę – mówi Marcin Widomski, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
Firma uzyskała prawa do ekspozycji marki oraz do organizacji akcji promocyjnych podczas wszystkich meczów organizowanych przez PLK w 17 halach w Polsce. Spółka będzie z nich korzystać także podczas turnieju finałowego Pucharu Polski oraz meczów o Superpuchar Polski.
Marka Cinkciarz.pl będzie widoczna na bandach diodowych i dynamicznych oraz na parkietach hal wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach. Brand zostanie wyeksponowany w materiałach promocyjnych i marketingowych PLK oraz na jej oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej.
Spółka zamierza podjąć szereg działań angażujących kibiców. – Nasza obecność będzie szczególnie widoczna podczas Pucharu Polski w Dąbrowie Górniczej. Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla fanów koszykówki. W trakcie rozpoczynającego się 18 lutego, czterodniowego turnieju, będą mogli wziąć udział licznych w konkursach i quizach.
Do wygrania będą m.in. bilety na wydarzenia sportowe oraz firmowe gadżety. Spółka przygotowuje się również do inauguracji działań w obszarze CSR. Wszystkie podejmowane przez nas akcje będziemy mocno promować w mediach społecznościowych – zapowiada Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.
Obie strony umowy zdecydowały nie ujawniać warunków finansowych oraz długości kontraktu.

MATERIAŁY WIDEO:
TYTUŁ: Informacja o umowie sponsorskiej Cinkciarz.pl i PLK
LINK: https://youtu.be/Dyb9UJu69u8
KOD EMBED:

TYTUŁ: Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl
LINK: https://youtu.be/-5kiXmQP8VM
KOD EMBED:

TYTUŁ: Marcin Widomski, prezes Polskiej Ligi Koszykówki
LINK: https://youtu.be/mamfRwhidUc
KOD EMBED:

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.