„Dwa Szybkie Żubry” ruszają z kopyta z 14 milionami piw do wygrania – Portal PR - 24PR




„Dwa Szybkie Żubry” ruszają z kopyta z 14 milionami piw do wygrania

29.02.2016 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Już od 1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr. Akcji, która potrwa do czerwca 2016 roku, towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.

DwaSzybkieZubry (003)

„W ramach nowej promocji konsumenci najpopularniejszej marki piwnej w Polsce będą mogli wygrać, w odróżnieniu od innych tego typu loterii, nie jedno, a dwa piwa. Akcję promocyjną wspiera nowa historia Żubra pod tytułem „Nie ma jak dwa szybkie żubry”. Spot w charakterystycznej i lubianej konwencji, nawiązuje bezpośrednio do możliwości wygrania dwóch piw w naszej promocji” – mówi Maciej Kuś, Junior Brand Manager Żubra.

W ramach promocji do zwycięzców trafi ponad 14 milionów puszek Żubra w okresie zaledwie czterech miesięcy. Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach
na terenie całego kraju. Sklepy wydające nagrody będą oznaczone naklejką „Tu odbierz nagrodę”. Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji, dostępne będą od 1 marca
na stronie www.zubr.pl

Promocja „Dwa Szybkie Żubry” wsparta jest ogólnopolską kampanią telewizyjną wykorzystującą,
30- i 15-sekundowe spoty. Zaplanowane są także działania reklamowe w radiu, prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Designy opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i Zenith Opti Media.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.