Globalna ekspansja polskiej spółki RTB House w Ameryce Łacińskiej – Portal PR - 24PR




Globalna ekspansja polskiej spółki RTB House w Ameryce Łacińskiej

17.02.2016 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

RTB House – polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej. W pierwszym kwartale 2016 roku spółka zbuduje struktury sprzedaży w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku. Za całość działań biznesowych w regionie odpowiada Wojciech Głowacki, który objął stanowisko Business Development Director LATAM.

RTB House_Rodrigo Framil (00000003)
Nowo otwartym oddziałem w Brazylii pokieruje natomiast Rodrigo Framil, dotychczasowy szef regionu Ameryki Łacińskiej w konkurencyjnej firmie myThings.
Brazylia motorem wzrostu programmatic w Ameryce Łacińskiej
Rynek reklamowy rośnie w krajach Ameryki Łacińskiej bardzo dynamicznie. Tylko w samej Brazylii reklamodawcy w 2014 roku wydali na promocję w sieci łącznie 2,6 mld dolarów, czyli ponad 4-krotnie więcej niż w Polsce. Na sile zauważalnie zyskują rozwiązania oparte na programmatic – jak pokazują analizy, 35 proc. budżetów na reklamę display w regionie przeznaczane jest właśnie na działania realizowane w sposób zautomatyzowany.
Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.
Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. – Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej, a tym samym kontynuowali rozwój naszego biznesu na globalną skalę. W pierwszym etapie inwestycji przeznaczymy na działania w tym regionie od 1,5 do 3 mln zł – mówi Surmacz.
RTB House powalczy o swój kawałek rynkowego tortu
Działaniami w Ameryce Łacińskiej pokieruje Wojciech Głowacki, związany z firmą od 2014 roku. Głowacki do tej pory odpowiadał za aktywności RTB House w Polsce.
– Niewiele spółek w Polsce może pochwalić się tak odważną i konsekwentnie realizowaną strategią globalnego rozwoju. Dlatego tym bardziej cieszę się z faktu, że biorę udział w niezwykle perspektywicznym projekcie, jakim jest budowanie struktur firmy w krajach Ameryki Łacińskiej – podsumowuje Wojciech Głowacki, Business Development Director LATAM.
Spółka stawia również na doświadczonych, lokalnych menedżerów. Do grona współpracowników RTB House dołączył w styczniu Rodrigo Framil, który odpowiada za działania biznesowe w Brazylii. Rodrigo do tej pory był związany m.in. z konkurencyjną firmą myThings, gdzie przez ostatnie 4 lata pełnił rolę Managing Director LATAM.

RTB House jest firmą technologiczną, która pomaga klientom na całym świecie osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe, realizując w tym celu spersonalizowane działania retargetingowe dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego z nich.
Autorska technologia RTB pozwala reklamodawcom na pełną realizację ich krótko-
i długoterminowych planów biznesowych, dzięki wykorzystaniu zaawansowanych scenariuszy retargetingowych, segmentacji i optymalizacji w czasie rzeczywistym.
RTB House działa na skalę międzynarodową i posiada biura w Warszawie, Pradze, Moskwie i São Paulo. Spółka realizuje obecnie ponad 850 kampanii reklamowych dla klientów z Europy, Azji
i Ameryki Łacińskiej. Firmę tworzy łącznie ponad 120 osób, w tym: eksperci performance marketingu, analitycy, specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta oraz programiści. Zespół RTB House działa od 2012 roku.
Więcej informacji na: www.rtbhouse.com

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.