Klienci wolą SMSy – sukces promocji PKO Banku Polskiego – Portal PR - 24PR




Klienci wolą SMSy – sukces promocji PKO Banku Polskiego

23.02.2016 Kategoria: Kampania. Autor: admin

W ciągu trzech tygodni od startu akcji PKO Banku Polskiego: „Zamień kartę zdrapkę na 10 złotych” ponad 80 000 osób zmieniło swoje narzędzie autoryzacji transakcji na kody SMS lub token. To kolejna organizowana przez bank promocja zachęcająca klientów do korzystania z nowoczesnych rozwiązań.

Celem akcji było przekonanie klientów do rezygnacji z autoryzacji przelewów kartami zdrapkami i zmiany narzędzi autoryzacji na nowocześniejsze i darmowe – token lub kody SMS. Promocja miała trwać maksymalnie do końca kwietnia lub do wyczerpania puli 100 tysięcy nagród – limit ten został jednak niemal w całości wykorzystany w ciągu pierwszych trzech tygodni od jej ogłoszenia.

Wypłaty premii przed terminem

Z uwagi na duże zainteresowanie akcją wypłata pierwszych premii odbyła się jeszcze przed terminem określonym w regulaminie promocji. Przelewy otrzymało już prawie 42 tysiące klientów, którzy do tej pory spełnili warunki oferty.

Niezależnie od kończącej się już promocji, warto rozważyć przejście na kody SMS lub token ze względu na wygodę oraz (w przeciwieństwie do kart zdrapek) brak kosztów. Zmiany narzędzia autoryzacji można w każdej chwili dokonać całkowicie samodzielnie za pośrednictwem konta internetowego wchodząc kolejno do zakładek „Ustawienia”, „Autoryzacja” i wybierając link „zmień narzędzie autoryzacyjne”. Klienci mogą też złożyć taką dyspozycję w oddziale, lub za pośrednictwem infolinii banku. Zarówno kody SMS, jak i token są bezpłatne.

Bonusy za płatności, doładowania i polecenia

Bank systematycznie popularyzuje zdalne korzystanie z konta internetowego, samodzielne zarządzanie rachunkiem i produktami bankowymi w serwisie transakcyjnym oraz poprzez mobilną aplikację. Niedawno klienci mogli również wziąć udział w promocji na przejście na nową wersję aplikacji mobilnej IKO i aktywne z niej korzystanie. Aktualnie trwa program Mam PKO, w którym bank nagradza klientów polecających jego usługi – zyskać mogą zarówno obecni, jak i nowi klienci banku.

Popularność tego rodzaju akcji świadczy przede wszystkim o rosnącej roli nowoczesnych kanałów bankowania – serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej i urządzeń samoobsługowych.

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2014 r. według danych skonsolidowanych jego zysk netto wyniósł 3,25 mld zł, a po I półroczu 2015 r. wartość sumy bilansowej sięgnęła 255,5 mld zł. W sumie w ciągu ostatnich 5 lat aktywa Grupy Kapitałowej PKO zwiększyły się o 100 mld zł – zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i fuzji z Nordea Bank Polska ocenianej jako jedna z najlepiej przeprowadzonych na rynku. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką w najnowszej edycji rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. Jest też najbardziej wartościową marką na krajowym rynku finansowym, wycenianą przez dziennik Rzeczpospolita na 3,6 mld zł. Bank dysponuje najszerszą na rynku i wielokrotnie nagradzaną ofertą usług oraz jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały rynkowe na rynku kredytów (17,5%) oraz depozytów (16,8%). Jest liderem w zakresie obsługi sektora samorządowego – jego udział w finansowaniu samorządów kredytami wynosi 20%, a udział w segmencie obligacji komunalnych przekracza 40%. Dzięki stałemu poprawianiu jakości obsługi, Bank cyklicznie zwycięża w badaniu infolinii bankowych przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. W 2014 roku PKO Bank Polski został uhonorowany przez należący do Financial Times miesięcznik The Banker nagrodą „Bank of the Year in Poland”. Bank zwyciężył także w prestiżowym konkursie „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” organizowanym przez Efma, gdzie za najlepszą światową innowację w płatnościach został uznany projekt przekształcenia mobilnej aplikacji IKO w rynkowy standard płatności BLIK.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.