Piwniczanka ponownie wybrała agencję Veneo – Portal PR - 24PR




Piwniczanka ponownie wybrała agencję Veneo

04.02.2016 Kategoria: Agencje PR, INFOPR. Autor: admin

Producent naturalnej wody mineralnej Piwniczanka przedłużył umowę z krakowską agencją Veneo w zakresie digital. Agencja odpowiada za całościową obsługę marki w Internecie w 2016 roku. Koordynacją projektu zajmują się Joanna Jastrzębska i Natalia Nowak.
0241-logo-piwniczanka

Veneo odpowiada za strategię promocji marki oraz jej realizację przy użyciu różnych mediów, narzędzi i kanałów komunikacji. Działania obejmują social media, media relations, content marketing, video marketing, a także stworzenie nowego serwisu internetowego marki. Agencja przeprowadzi dla marki również konkursy oraz zorganizuje eventy. Działania komunikacyjne będą wspierane reklamą w portalach horyzontalnych, sieci Google Display Network oraz w social media.

Veneo to agencja marketingowa działająca na rynku od 11 lat. Realizuje kompleksowe strategie kreatywne oraz usługi w Internecie. Wdraża serwisy www, przeprowadza loterie i konkursy konsumenckie, SXO. Wybrani klienci: Piwniczanka, TVN, BASF, Luxmed, Koral, Konspol, Pamapol, Romet, Góralki – I.D.C. Polonia.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.