Ignacio Juliá Vilar odpowiedzialny za bankowość detaliczną w ING Banku Śląskim przechodzi do centrali ING – Portal PR - 24PR




Ignacio Juliá Vilar odpowiedzialny za bankowość detaliczną w ING Banku Śląskim przechodzi do centrali ING

04.03.2016 Kategoria: Kariera. Autor: admin

1 maja 2016 r. Ignacio Juliá Vilar, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej, obejmie stanowisko Chief Innovation Officer w Grupie ING. Będzie również pełnił funkcję Head of Retail Banking Segment. Rada Nadzorcza ING Banku Śląskiego przyjęła dzisiaj rezygnację Ignacio Juliá Vilar z dotychczasowego stanowiska.

Ignacio Juliá Vilar będzie nadzorował Pion Bankowości Detalicznej ING Banku Śląskiego do końca kwietnia. Z dniem 1 maja 2016 r. zostanie nowym Chief Innovation Officer (Wiceprezesa ds. Innowacji) w Amsterdamie. Obejmie również nowo utworzoną funkcję Head of Retail Banking Segment (Szefa Segmentu Bankowości Detalicznej) w Grupie ING. Stanowisko to powstało by wzmocnić zarządzanie i ogólną koordynację współpracy w bankowości detalicznej w ING; zostało ono połączone z funkcją Chief Innovation Officer, aby ułatwić realizację innowacyjnych projektów w tym obszarze.

Ignacio Juliá Vilar jest związany z ING od 1999 r. Początkowo pracował w ING Direct w Hiszpanii, gdzie kierował różnymi zespołami z obszaru finansów a w 2007 r. został wiceprezesem zarządu nadzorującym obszar finansów (CFO). Od 2010 r. zajmował stanowisko wiceprezesa zarządu nadzorującego obszar biznesu i obsługi klienta. Pracował również w Centrali ING Direct nadzorując obszar strategii, planowania i rozwoju biznesu. W lutym 2012 r. Ignacio objął stanowisko wiceprezesa zarządu nadzorującego obszar bankowości detalicznej w Polsce.

Ignacio Juliá Vilar odegrał kluczową rolę w przekształcaniu ING Banku Śląskiego w organizację stawiającą potrzeby klienta w centrum oraz we wprowadzaniu innowacji. Nadzorował wdrożenie bankowości internetowej i mobilnej nowej generacji „Moje ING” w Polsce oraz wielu zmian w obszarze bankowości mobilnej. Oferowanie nowoczesnych produktów, wysoka jakość usług oraz silna marka ING Banku Śląskiego przełożyło się na bardzo dobre wyniki komercyjne. W ciągu minionych czterech lat liczba klientów detalicznych osiągnęła poziom 4 mln, czyli o ponad 30%. W tym czasie wartość depozytów detalicznych wzrosła o 69% do blisko 59 mld zł, a wartość kredytów w tym segmencie o ponad 73 % do ok. 26 mld zł.

ING Bank Śląski utrzymuje się na czołowych pozycjach w rankingach dotyczących jakości obsługi przeprowadzanych przez media oraz firmy badawcze, m.in.: „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz „Jakość na Bank” przygotowanego przez TNS. Bank był wielokrotnie nagradzany za bankowość mobilną i internetową m.in. w konkursie Mobility Trends, przez portal Bankier oraz tygodnik Wprost. Uznaniem ekspertów cieszą się także nagradzane statuetkami Effie kampanie marketingowe banku.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.