INPOST ROZBUDOWUJE SIEĆ POK DLA E-COMMERCE – Portal PR - 24PR




INPOST ROZBUDOWUJE SIEĆ POK DLA E-COMMERCE

10.03.2016 Kategoria: FIRMA. Autor: admin

WIESŁAW TKACZUK MANAGEREM DS. ROZBUDOWY SIECI POK INPOST
InPost – wiodący prywatny operator pocztowy w Polsce – rozbudowuje infrastrukturę Punktów Obsługi Klienta na terenie całej Polski,

aby w pełni przystosować ją dla usług dedykowanych e-commerce. W nowej sieci POK będzie można łatwo i tanio nadać list, przesyłkę do Paczkomatów® InPost i Kuriera InPost oraz odebrać paczkę. Nowym Managerem Pionu Rozwoju Sieci odpowiedzialnym za rozbudowę i standaryzację POK został Wiesław Tkaczuk, ekspert ds. zarządzania z doświadczeniem zdobytym w największych polskich firmach.
„Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie do naszego zespołu doświadczonego managera – Wiesława Tkaczuka, którego wiedza oraz wieloletnia praktyka w zarządzaniu i wdrażaniu strategii operacyjnych będą dla naszej firmy istotną wartością dodaną” – powiedział Sebastian Anioł, prezes Grupy InPost.
Wiesław Tkaczuk posiada ponad 24-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz w kształtowaniu i realizacji strategii dynamicznego rozwoju firm. Wcześniej współpracował m.in. ze spółkami z grupy Kolporter – jako Prezes Zarządu Kolporter Promocja Sp. z o.o. przeprowadził jej restrukturyzację. Natomiast jako Prokurent Dyrektor Pionu Marketingu i Pionu Sieci Własnej Kolporter S.A. odpowiedzialny był za rozwój detalicznej sieci dystrybucji prasy oraz za budowę sieci własnej. Doświadczenie w branży usług kurierskich zdobywał w latach 2011-2014 jako Prezes Zarządu K-EX sp. z o.o. – w tym okresie spółka potroiła liczbę przewożonych przesyłek i wdrożyła szereg innowacyjnych projektów, m.in. internetową platformę sprzedaży usług kurierskich PewnaPaczka.pl., system operacyjny Koltrak, a także projekt nadań i odbiorów przesyłek w salonikach prasowych Kolportera.
„Z zadowoleniem przyjąłem propozycję kierowania rozwojem i standaryzacją sieci Punktów Obsługi Klienta InPost. Praca dla firmy, która nieustannie umacnia swoją pozycję na rynku przesyłek w Polsce jest doskonałą okazją do wykorzystania mojego doświadczenia w zakresie tworzenia oraz wdrażania programu wielopoziomowego rozwoju. Jestem przekonany, że dzięki wspólnym wysiłkom oraz współpracy całego zespołu stworzymy nową jakość obsługi klienta w sieci POK i staniemy się wzorem dla firm z tego sektora” – mówi Wiesław Tkaczuk.
InPost – jako operator, który zrewolucjonizował zarówno polski, jak i światowy sektor e-commerce – systematycznie realizuje strategię rozwoju w zakresie rozwiązań dla handlu internetowego. Opierając się na wnikliwych analizach potrzeb konsumentów oraz w ramach optymalizacji rozwiązań dedykowanych e-commerce, spółka podejmuje działania podnoszące funkcjonalność i jakość usług dostępnych w ramach swojej oferty. Jednym z elementów pozwalających na konsekwentną realizację polityki firmy jest utworzenie pionu odpowiedzialnego za rozwój i standaryzację sieci Punktów Obsługi Klienta InPost w Polsce. Rozbudowa sieci POK, zwiększenie jej funkcjonalności o nadania i odbiory stanowi odpowiedź na rosnącą popularność usług dedykowanych e-commerce świadczonych przez InPost.
InPost S.A. to największy niezależny operator pocztowy działający na rynku od 2006 roku w ramach Grupy Kapitałowej Integer.pl i jedyny tego typu podmiot działający na skalę ogólnopolską. Od października 2015 roku notowany na GPW. Jest jedynym prywatnym operatorem pocztowym posiadającym co najmniej jedną stałą placówkę pocztową w każdej gminie miejskiej i miejsko-wiejskiej. InPost dysponuje zintegrowaną ofertą, obejmującą usługi pocztowe, kurierskie i paczkomatowe. Dzięki zawarciu porozumienia o strategicznej współpracy w ramach dostaw produktów zamawianych online przez Allegro i InPost, e-sprzedawcy mają możliwość skorzystania z Allegro Paczkomaty InPost, Allegro Polecony InPost oraz Allegro Kurier InPost. We wszystkich tych opcjach klienci mają zagwarantowaną możliwość bezpłatnego zwrotu zamówionego produktu. Natomiast pod koniec 2015 roku InPost rozszerzył ofertę świadczonych usług o wielokanałowe dostawy, czyli System Dynamicznego Przekierowania Paczek. Jest to rozwiązanie dedykowane kategorii przesyłek kurierskich, z którego skorzystać mogą wszyscy klienci chcący odebrać swoją przesyłkę w wybranym Paczkomacie® InPost zamiast oczekiwać w umówionym miejscu na pracownika InPost.
Ponadto InPost – we współpracy z platformą logistyczną Sheepla – wprowadził dostawy międzynarodowe InPost Cross Border. To kolejny element zintegrowanej oferty InPost, obejmującej usługi pocztowe, kurierskie i paczkomatowe. Usługa InPost Cross Border z opcją doręczenia pod wskazany adres umożliwia obecnie wysyłkę przesyłek z Polski do jednego z 15 państw w Europie: Austrii, Belgii, Czechach, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, lrlandii, Niemczech, Portugalii, Słowacji, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Natomiast w Czechach oraz na Słowacji InPost dostarcza przesyłki także do Paczkomatów® InPost. Zasięg krajów objętych usługą będzie systematycznie rozszerzany. InPost planuje również uruchomienie podobnej usługi w innych krajach europejskich.
W skład Grupy InPost wchodzą również spółki: Polska Grupa Pocztowa SA (PGP SA), InPost Finanse sp. z o.o. i Bezpieczny List sp.z.o.o.
Więcej informacji na www.integer.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.