Kwietniowy numer ELLE od jutra w sprzedaży! – Portal PR - 24PR




Kwietniowy numer ELLE od jutra w sprzedaży!

01.03.2016 Kategoria: media. Autor: admin

Najlepsze kosmetyki świata według redaktorek ELLE, polskie top modelki w niezwykłej sesji i związki mody ze sztuką – kwietniowe ELLE jest pełne inspiracji.

ELLE_2016_04_72dpi (003)

Gwiazdą okładki jest Ala Sekuła, najnowsze objawienie wybiegów. 17-letnia Polka niedawno zaczęła karierę, a już bierze udział w kampaniach światowych marek i pokazach największych projektantów.

Tylko w ELLE niezwykła sesja najważniejszych polskich top modelek w kreacjach Chanel. Małgorzata Bela, Anja Rubik, Magdalena Frąckowiak, Anna Jagodzińska, Monika „Jac” Jagaciak i Kasia Struss pozują przed obiektywem znanego duetu fotografów – Petera Farago i Ingeli Klemetz.

Najlepsze, najbardziej skuteczne, sprawdzone. Takie są kosmetyki, które zwyciężyły w wielkim plebiscycie ELLE International Beauty Awards. Głosowały redaktorki urody 46 edycji ELLE z całego świata. Wybrały produkty w kilku kategoriach, w tym roku po raz pierwszy przyznając nagrodę także dla „ikony”, czyli kosmetyku, który pozostaje ideałem od lat.

Moda w tym sezonie składa hołd sztuce. Pod hasłem „Moda na sztukę” pokazujemy, jak przenikają się te dwie dziedziny. Projektanci inspirują się dziełami artystów, a twórcy coraz chętniej współpracują z markami odzieżowymi. Wybitne polskie kuratorki młodego pokolenia zdradzają nam, jak zrobić karierę w świecie sztuki.

Spotykamy ciekawe postacie kultury, rozmawiamy z Leonardo DiCaprio o roli w „Zjawie”, a Tomasz Schuchardt i Kamila Kuboth – aktorskie małżeństwo – opowiadają nam, jak wygląda ich układ idealny.

W tym numerze zachęcamy także do ciekawych podróży. Odkrywamy aktualne „it-cities”, czyli miasta, które właśnie stają się modne. Nowojorski Queens powoli robi się równie fascynujący jak Brooklyn, a artyści z Berlina przenoszą się do Lipska. Zachęcamy do podróży do tych miejsc, zanim zrobią to tłumy turystów.

Do części nakładu kwietniowego ELLE zostanie dodany film Jerzego Skolimowskiego „11 minut”. Do całego nakładu ELLE został dołączony kupon o wartości 30 proc. na zakupy w Wólczance. Najnowszy numer ELLE wspierają: ogólnopolska kampania w punktach sprzedaży, kampania prasowa („Gala”) i w internecie (Elle.pl, Kobieta.pl, Gala.pl, Stylio.pl, Facebook, Instagram), a także akcje mailingowe. Kampanię promocyjną opracował zespół marketingu Burda Media Polska.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.