LoveBrands Relations dla Polskiego Towarzystwa Chirurgii Robotowej – Portal PR - 24PR




LoveBrands Relations dla Polskiego Towarzystwa Chirurgii Robotowej

01.03.2016 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Agencja strategicznej komunikacji marketingowej LoveBrands Relations zajmie się obsługą medialną II Międzynarodowego Kongresu Polskiego Towarzystwa Chirurgii Robotowej oraz I Polsko-Włoskiego Sympozjum Chirurgii Robotowej w Onkologii, który odbędzie się 4-5 marca we Wrocławiu.

Agencja LoveBrands Relations zajmie się prowadzeniem biura prasowego. Celem działań agencji będzie zwrócenie uwagi na rolę chirurgii robotowej w medycynie, jako innowacyjnej i nieinwazyjnej metody leczenia pacjentów. Zespół LoveBrands Relations będzie odpowiedzialny za relacje z mediami także po wydarzeniu.

Jak zaznacza prof. Wojciech Witkiewicz – Prezes Polskiego Towarzystwa Chirurgii Robotowej oraz Przewodniczący Komitetu Naukowego i Organizacyjnego – w kontekście chirurgii robotowej, i szerzej – medycyny – ważne jest, abyśmy byli i myśleli jak Leonardo da Vinci – odważnie i twórczo, wyprzedzając czas. Przy wsparciu agencji LoveBrands Relations z pewnością uda nam się zwiększyć poziom świadomości społecznej na temat tego, jak ważna w medycynie jest chirurgia robotowa.

II Międzynarodowy Kongres Chirurgii Robotowej, połączony z I Polsko-Włoskim Sympozjum Chirurgii Robotowej w Onkologii to prestiżowa konferencja medyczna, której celem jest przedstawienie najnowszych standardów zastosowania robota chirurgicznego da Vinci w chirurgii ogólnej, onkologicznej, urologii, ginekologii i laryngologii. Inicjatorem kongresu jest profesor Wojciech Witkiewicz – Prezes Polskiego Towarzystwa Chirurgii Robotowej. Współorganizatorem konferencji jest Europejski Instytut Onkologii w Mediolanie. Honorowym patronatem wydarzenie objął wicepremier i minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego – Jarosław Gowin. Patronami honorowymi są również przedstawiciele lokalnych władz – marszałek województwa dolnośląskiego Cezary Przybylski, wojewoda dolnośląski Paweł Hreniak oraz prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz.

Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations, podkreśla społeczną rolę działań mających na celu promocję najnowocześniejszych standardów medycznych – Praca dla projektu mającego na celu podnoszenie standardów opieki zdrowotnej w Polsce, to nie tylko wyzwanie zawodowe, ale i działanie mające wymiar edukacyjny i społeczny. Dlatego jesteśmy dumni, że to nam powierzono obsługę medialną Kongresu i Sympozjum.

Po stronie agencji projekt prowadzi Marta Soluch – ekspert ds. komunikacji oraz Justyna Dąbrowska – asystentka ds. komunikacji.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.