Marka Bosch w pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior – Portal PR - 24PR




Marka Bosch w pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior

07.03.2016 Kategoria: Imprezy, sponsoring. Autor: admin

Trwa pierwsza edycja programu MasterChef Junior. W najbliższą niedzielę, 13 marca o godz. 20.00 na antenie TVN odbędzie się emisja kolejnego odcinka. Jury w składzie: Michel Moran, Anna Starmach i Mateusz Gessler, będzie smakować potraw przygotowanych przez finalistów programu.

Technologicznym sponsorem głównym pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior jest marka Bosch, producent najwyższej jakości AGD.

New_160112MIS125 (003)

Kreatywne gotowanie
Zabawa gotowaniem to główny cel programu MasterChef Junior. Dotychczas emitowano go w kilkunastu krajach na całym świecie, m.in. w Australii, Hiszpanii oraz w Stanach Zjednoczonych, gdzie przewodniczącym jury jest Gordon Ramsay. Uczestnikami pierwszej polskiej edycji są dzieci w wieku od 8 do 13 lat, które zachwycają talentem kulinarnym i pasją do gotowania. W prezentowaniu swoich umiejętności pomagają im m.in. piekarniki, płyty gazowe, chłodziarko-zamrażarki Bosch Serie | 8 oraz roboty kuchenne MaxxiMUM i blendery MaxxoMix, które dzięki innowacyjnej technologii, gwarantują perfekcyjny efekt. Marka Bosch jest też fundatorem nagród – robotów kuchennych dla młodych uczestników programu oraz widzów, którzy wezmą udział w konkursie.

Kampania
Program wspiera kampania promocyjna. Ponadto, przez cały czas obecności programu w ramówce TVN emitowane będą specjalne spoty telewizyjne prezentujące markę Bosch jako partnera technologicznego programu.

Agencja reprezentująca markę Bosch: OMD Mozaic
Producent programu: TVN/ Endemol Shine Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.