„METROCAFE.PL” ZWIĘKSZA NAKŁAD I POSZERZA ZASIĘG PIĄTKOWEGO WYDANIA – Portal PR - 24PR




„METROCAFE.PL” ZWIĘKSZA NAKŁAD I POSZERZA ZASIĘG PIĄTKOWEGO WYDANIA

03.03.2016 Kategoria: media. Autor: admin

Od 4 marca br. w każdy piątek bezpłatny dziennik „Metrocafe.pl” w nakładzie 500 tys. egzemplarzy będzie rozdawany w 17 największych miastach w Polsce.

Metrocafe_pl_logo (003)

Zwiększony nakład piątkowej edycji „Metrocafe.pl” to odpowiedź na potrzeby czytelników, którzy chętnie czytają właśnie to wydanie dziennika. Można w nim znaleźć, oprócz najważniejszych aktualności i praktycznych porad, również informacje dotyczące wydarzeń kulturalno-rozrywkowych w danym mieście. Tego dnia „Metrocafe.pl” pojawi się ze specjalnie zaprojektowaną pierwszą stroną oraz infografiką prezentującą dziennik w liczbach.

Dodatkowo w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Opolu, Rzeszowie i Zielonej Górze pojawią się kolporterzy „Metrocafe.pl”, którzy będą rozdawać wydanie dziennika przechodniom, powiększając tym samym sieć dystrybucji tytułu.

– Piątkowe wydania „Metrocafe.pl” cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród czytelników, jak i reklamodawców. Poszerzenie zasięgu, a tym samym zwiększenie dostępności dziennika w najważniejszych miastach Polski, to kolejny etap budowania świadomości i rozpoznawalności marki „Metrocafe.pl”. Chcemy w jeszcze większym stopniu być obecni z naszymi treściami na papierze i w internecie wszędzie tam, gdzie są nasi czytelnicy – mówi Joanna Garbaczewska, wydawca dziennika.

Półmilionowy nakład piątkowego wydania „Metrocafe.pl” to kolejny etap zmian, zapoczątkowanych w 2015 r. nową odsłoną serwisu internetowego i kontynuowanych zmianą formy, logo i makiety dziennika.

Od września 2015 r. bezpłatny dziennik „Metrocafe.pl” (dawne „Metro”) ukazuje się w nowej, odświeżonej formule redakcyjnej i graficznej, pod jedną nazwą dla wydania papierowego, serwisu i aplikacji mobilnej. Od poniedziałku, 29 lutego br. do piątku, 4 marca br. „Metrocafe.pl” przeprowadza ogólnopolską ankietę, której celem jest poznanie opinii czytelników na temat ostatnich zmian w tytule.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.