MODECOM planuje podbić europejską piłkę nożną – Portal PR - 24PR




MODECOM planuje podbić europejską piłkę nożną

03.03.2016 Kategoria: Imprezy. Autor: admin

Marzec 2016 – Firma MODECOM – Oficjalny Partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej, Oficjalny Partner Ekstraklasy i Oficjalny Partner Legii Warszawa planuje podbić europejską piłkę nożną.

Zdjecie (003)
Firma MODECOM od 2014 roku konsekwentnie realizuje strategię marketingu sportowego. Współpraca z najważniejszymi podmiotami piłkarskimi w Polsce umocniła pozycję firmy MODECOM na polskim rynku. Osiągnięty we własnym kraju sukces marketingowy firma planuje powtórzyć także na rynkach europejskich.
Na rodzimym rynku osiągnęliśmy to, czego jeszcze nie zrobił nikt inny – mówi Jakub Łozowski Prezes Zarządu MODECOM S.A. – jesteśmy pierwszą w Polsce firmą z branży IT, która może pochwalić się równocześnie aż trzema tytułami: Oficjalnego Partnera Ekstraklasy, Reprezentacji Polski oraz klubu piłkarskiego. Z naszymi działaniami doszliśmy już do punktu w którym zaczęliśmy rozważać podjęcie współpracy z podmiotami międzynarodowymi. Nasze produkty dostępne są w sprzedaży w prawie każdym europejskim kraju i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego też jesteśmy gotowi do inwestycji w europejską i światową piłkę – powiedział Jakub Łozowski.

Prezes Zarządu MODECOM S.A. Jakub Łozowski (pierwszy z prawej) wręcza nagrodę selekcjonerowi Reprezentacji Polski – Adamowi Nawałce
Fot. Grzegorz Wajda.

Planowane przez MODECOM działania marketingowe na rynkach europejskich nie oznaczają, że firma zniknie z drabin sponsorskich jej polskich Partnerów.
Pamiętamy oczywiście o naszych dotychczasowych partnerach, jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy, ale na polskim rynku osiągnęliśmy już maksimum – wyjaśnia Prezes MODECOM.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.