Nowy CEO w Groupon Polska – Portal PR - 24PR




Nowy CEO w Groupon Polska

02.03.2016 Kategoria: Kariera. Autor: admin

Groupon sp. z o.o. poinformował o podjęciu decyzji o wyborze nowego CEO. Począwszy od 4 kwietnia 2016 r. Łukasz Ostrowski zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską, która 1 stycznia 2016 r. została awansowana na stanowisko International Vice President WER, przejmując nadzór nad rynkami Francji i krajów Beneluksu.

Lukasz Ostrowski (003)
Łukasz Ostrowski od dwóch lat pozostawał dyrektorem ds. marketingu w Ikea Retail Poland, gdzie odpowiadał za rozwój i wdrażanie strategii marketingowej, prowadzenie zintegrowanej komunikacji, opracowywanie strategicznych analiz finansowych oraz planowanie. Poprzednio przez ponad cztery lata piastował stanowisko dyrektora Vision Express ds. marketingu odpowiedzialnego za rynki w Polsce i Bułgarii, gdzie między innymi, doprowadził do zakończonego sukcesem wdrożenia e-commerce w firmie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Łukasz Ostrowski będzie odpowiadał za strategię Groupon i dalszy rozwój w Polsce. – Moje wcześniejsze doświadczenia z e-commerce i marketingiem są cenne z punktu widzenia dalszego rozwoju działalności firmy. Cele, na których chcę się skupić to pozyskanie nowych klientów oraz wykorzystanie ogromnego potencjału, dzięki któremu Groupon może stać się jedną z ulubionych marek wśród naszych konsumentów i partnerów. W 2016 roku spółka skupi się na dalszym wspomaganiu rozwoju lokalnych biznesów oraz inspirowaniu klientów atrakcyjnymi ofertami usług oraz produktów, jednocześnie oferując niezrównaną jakość procesu zakupowego – powiedział Ostrowski.
Groupon działa w Polsce już prawie sześć lat, nieustannie zdobywając zaufanie klientów i partnerów biznesowych. Trzy lata temu Aniela Hejnowska objęła stanowisko CEO Groupon Polska, przekazując obecnie swojemu następcy jedną z największych platform e-commerce w Polsce . Dodatkowo w zeszłym roku Groupon utworzył w Polsce Centrum Usług Wspólnych, które obsługuje klientów z 6 państw regionu. Dzięki ciągłemu rozwojowi, spółka w Polsce systematycznie zwiększa zatrudnienie. Plany na 2016 rok są również bardzo ambitne.
Groupon w skali globalnej, od przeszło siedmiu lat, wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa docierając z ofertami do 48,9 mln aktywnych użytkowników. W Polsce Groupon ma 8,5 miliona użytkowników, a od momentu uruchomienia zaufało mu ponad 25 tysięcy partnerów. 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.