Plac Unii City Shopping wystartował z wiosenną kampanią reklamową – Portal PR - 24PR




Plac Unii City Shopping wystartował z wiosenną kampanią reklamową

02.03.2016 Kategoria: Kampania. Autor: admin

1 marca rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa centrum handlowego Plac Unii City Shopping w Warszawie.
Kampania „Komfort Zakupów” realizowana jest na ponad stu nośnikach w Warszawie – oprócz billboardów i citylightów,
Wiosenna Kampania PUCS (003)
wykorzystywane są również billboardy w metrze oraz nośniki na tyłach warszawskich autobusów miejskich.
„Nasza najnowsza kampania oparta jest na odświeżonej linii kreatywnej, którą z powodzeniem wykorzystywaliśmy w zeszłym roku. Połączenie najwyższej klasy fotografii z oryginalną typografią w przejrzysty sposób komunikuje główne benefity Placu Unii – komfort zakupów, bezproblemowy dojazd oraz różnorodność oferty handlowej, obejmującej również marki niedostępne w innych centrach w Warszawie” – komentuje Aleksandra Kuczyńska, dyrektor Placu Unii City Shopping.
W ramach kampanii prowadzone są również działania reklamowe online, aktywności skierowane do uczestników programu lojalnościowego City Shopping Stories, a także kampania realizowana z wykorzystaniem nośników na terenie Placu Unii.
Najnowsza kampania Placu Unii jest dziełem agencji MADISONSOHO, specjalizującej się w działaniach marketingowych dla branży handlowej. Za zakup nośników outdoorowych oraz obsługę kampanii online odpowiada dom mediowy Starcom.

Autorem zdjęć do kampanii jest Greg Nelec, a w roli modeli wystąpili: Renata Kaczoruk i Maciek Zieliński. Za stylizację odpowiadała Aga Baumann.
Zobacz jak powstawały zdjęcia do kampanii: http://placunii.pl/wydarzenia/nowe-wiosenne-kolekcje/
Kampania „Komfort Zakupów” potrwa do 31 marca.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.