#płacę z IKO i wygrywam – Portal PR - 24PR




#płacę z IKO i wygrywam

03.03.2016 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Ruszył konkurs PKO Banku Polskiego, w którym wygrać można smartfon Sony Xperia Z3 oraz urządzenie Sony Smart Watch 2 SW 2. Aby zdobyć nagrodę wystarczy udostępnić na swoim profilu w serwisie społecznościowym – Facebook, Twitter lub Instagram, zdjęcie z oznaczeniem #płacęzIKO.

Zasady konkursu są równie proste jak korzystanie z IKO. PKO Bank Polski nagrodzi najciekawsze i najbardziej zaskakujące fotografie, na których uwiecznić można swoje zakupy, czy wyjście do kawiarni, za które dokonano płatności przy pomocy aplikacji. Aby zdjęcie wzięło udział w konkursie uczestnik powinien oznaczyć je #płacęzIKO i umieścić na którymś z posiadanych w mediach społecznościowych profilów (Facebook, Twitter lub Instagram).

Kto może wziąć udział w konkursie?

Do udziału w zabawie zapraszamy wszystkich wielbicieli bankowości mobilnej. Warunkiem otrzymania nagrody jest posiadanie aktywnego dostępu do aplikacji IKO. Wszystkie fotografie biorące udział w konkursie można obejrzeć poprzez specjalną zakładkę na FB PKO Banku Polskiego Zdjęcia zgłoszone do konkursu powinny pozostać na profilach uczestników rywalizacji co najmniej do końca marca 2016 roku.

W Konkursie przyznanych zostanie 9 nagród:

Nagroda I stopnia: smartfon Sony Xperia Z3
Nagroda II stopnia: urządzenie Sony Smart Watch 2 SW2
7 (siedem) Nagród III stopnia: urządzenie BOLT ALUMINIUM Powerbank

Dlaczego warto korzystać z bankowości mobilnej?

Bankowość mobilna to przede wszystkim wygoda i możliwość zarządzania swoim budżetem bezpośrednio ze swojego smartfonu. Aplikacja IKO umożliwia łatwy podgląd właściwości rachunków, kart, lokat oraz kredytów w PKO Banku Polskim, a także szybki zakup wybranych produktów z oferty banku.

Bank systematycznie popularyzuje samodzielne zarządzanie rachunkiem i produktami bankowymi poprzez mobilną aplikację.

Czas trwania Konkursu – od 03.03.2016 r. od godz. 08:00 do 23.03.2016r. do godz. 23:59:59.
Regulamin konkursu – klikniknij tutaj, żeby pobrać

***

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W 2014 r. według danych skonsolidowanych jego zysk netto wyniósł 3,25 mld zł, a po I półroczu 2015 r. wartość sumy bilansowej sięgnęła 255,5 mld zł. W sumie w ciągu ostatnich 5 lat aktywa Grupy Kapitałowej PKO zwiększyły się o 100 mld zł – zarówno w wyniku rozwoju organicznego, jak i fuzji z Nordea Bank Polska ocenianej jako jedna z najlepiej przeprowadzonych na rynku. Efektywna realizacja strategii wzrostowej sprawiła, że PKO Bank Polski jest najwyżej spozycjonowaną krajową spółką w najnowszej edycji rankingu Forbes Global 2000 obejmującym największe giełdowe firmy na świecie. Jest też najbardziej wartościową marką na krajowym rynku finansowym, wycenianą przez dziennik Rzeczpospolita na 3,6 mld zł. Bank dysponuje najszerszą na rynku i wielokrotnie nagradzaną ofertą usług oraz jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały rynkowe na rynku kredytów (17,5%) oraz depozytów (16,8%). Jest liderem w zakresie obsługi sektora samorządowego – jego udział w finansowaniu samorządów kredytami wynosi 20%, a udział w segmencie obligacji komunalnych przekracza 40%. Dzięki stałemu poprawianiu jakości obsługi, Bank cyklicznie zwycięża w badaniu infolinii bankowych przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. W 2014 roku PKO Bank Polski został uhonorowany przez należący do Financial Times miesięcznik The Banker nagrodą „Bank of the Year in Poland”. Bank zwyciężył także w prestiżowym konkursie „Distribution&Marketing Innovation in Retail Financial Services” organizowanym przez Efma, gdzie za najlepszą światową innowację w płatnościach został uznany projekt przekształcenia mobilnej aplikacji IKO w rynkowy standard płatności BLIK.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.