TLC ZASKAKUJE I PORUSZA – Ekscytująca metamorfoza kanału już w maju – Portal PR - 24PR




TLC ZASKAKUJE I PORUSZA – Ekscytująca metamorfoza kanału już w maju

28.04.2016 Kategoria: EVENT. Autor: admin

Telewizja TLC od ponad 5 lat porusza serca polskiej widowni. Opowiada prawdziwe, czasem zaskakujące, ale zawsze pełne emocji historie. To właśnie dwie wartości bliskie
TLC – zaskoczenie i emocje, stały się osią kampanii „TLC. Zaskakuje i porusza”, która wystartuje już 1 maja br. Jest to polska odsłona międzynarodowej kampanii realizowanej pod hasłem „OMG with heart”.

Od początku maja widzowie największego w Polsce międzynarodowego kanału skierowanego do kobiet dostrzegą odświeżony wygląd stacji. Metamorfoza TLC to modne, tętniące życiem kolory, które doskonale oddają pozytywny charakter kanału. Odważne zestawienia barw przyciągają wzrok i pozwalają zanurzyć się w świecie TLC – mięta kontrastuje z granatem, czekolada łączy się z truskawką, guma balonowa współgra z intensywnym żółtym. Odświeżona szata graficzna obejmuje także elementy graficzne, wykorzystujące nowoczesny język emocji – emotikony. To niezwykle pojemny środek ekspresji, który pozwala w bezpośredni sposób przekazać uczucia i wyrazić to, co czasami trudno przekazać słowami. Dodatkowo, na odświeżonej stronie internetowej TLC fani programu znajdą generator memów, dzięki któremu będą mogli bawić się treściami z programów i dzielić nimi z przyjaciółmi. Nowa odsłona graficzna i emotikony pojawią się zarówno na ekranie (on-air), jak i poza nim (off-air). Kampania w mediach społecznościowych zostanie ponadto wzmocniona grafikami przedstawiającymi bohaterów programów TLC.
Nasi widzowie podkreślają, że programy TLC wywołują u nich cały wachlarz emocji – od zaskoczenia, zdumienia, czasami szoku, poprzez zrozumienie, empatię, a nawet miłość. Telewizja TLC w nowej odsłonie komunikuje się ze swoją widownią w sposób prosty i innowacyjny, unikając niepotrzebnych słów.- podkreśla Bartłomiej Główczyński, Channel Director Lifestyle Poland w Discovery Networks CEEMEA.
Koncentrując się na dwóch głównych wartościach marki TLC – zaskoczeniu i emocjach, stacja zaprezentuje w maju premierowe programy, a w nich fascynujące historie i autentycznych bohaterów.

NOWE PROGRAMY
Pierwszą z nowości będzie seria „Kilogramy zbędnej skóry” (premiera 12 maja, godz. 22:30) – program dokumentalny o osobach, które mimo zwycięstwa z nadwagą muszą zmierzyć się z równie uciążliwym problemem. Choć zgubili już dziesiątki kilogramów dzięki rygorystycznej diecie, treningom czy bajpasom żołądka, ich ciało ciągle przypomina im o niechcianej przeszłości. Chcąc na zawsze się
z nią rozprawić, stają przed jednym z najtrudniejszych wyzwań w swoim życiu. Zwiastun: https://youtu.be/FpL3O5V3L3o
Niesamowitej dawki emocji i wzruszeń dostarczy widzom TLC także program dokumentalny „Odnaleźć się w chorobie” (premiera 18 maja, godz. 22:30). Niektóre dolegliwości są tak nietypowe, że wielu z nas nigdy nawet nie słyszało o ich istnieniu. Szanse urodzenia się z wrodzoną chorobą genetyczną, jak zespół Schwartza-Jampela, rybia łuska blaszkowata czy zespół Goldenhara, wynoszą jeden na milion! Dzięki TLC będziemy świadkami niezwykłych spotkań ludzi, którzy po raz pierwszy
w życiu poznają kogoś, kto dzieli dokładnie ten sam ból, osamotnienie i problemy związane z daną rzadką chorobą. Zwiastun: https://youtu.be/p0nuI7QYhBE
W kolejnej dokumentalnej serii „Schudnę dla Ciebie” zobaczymy, jak wiele jesteśmy gotowi w sobie zmienić dla miłości (premiera 24 maja, godz. 21:30). To wielkie i często głęboko skrywane w sercach bohaterów uczucie staje się siłą napędową do całkowitej transformacji ich życia. Na naszych oczach zadeklarują „obiektom” swoich westchnień zainteresowanie, po to, aby po 90 dniach restrykcyjnej diety i ciężkich treningów, wrócić do nich i wywołać efekt WOW. Czy będziemy świadkami narodzin wielkich „miłości”? Zwiastun: https://youtu.be/lRQd5aDda6s
Z kolei na deser telewizja TLC przygotowała nowe odcinki kultowej już serii „Słodki biznes”,
czyli widzianego zza kulis życia światowej sławy mistrza cukiernictwa, Buddiego Valastro (premierowe odcinki już od 21 maja, godz. 18:00). Zwiastun:

Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana wewnętrznie w ramach zespołu. Polska odsłona kampanii marketingowej „TLC. Zaskakuje i porusza” obejmie działania promocyjne w kanałach własnych, w mediach społecznościowych, w internecie, telewizji. Zwiastun: https://youtu.be/Zrf6JW3kTlU
***
O DISCOVERY NETWORKS CEEMEA
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) to światowy lider w dziedzinie rozrywki, docierający do 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. Discovery zaspokaja ciekawość, bawi i inspiruje swoją widownię, oferując wysokiej jakości programy za pośrednictwem międzynarodowych kanałów, m.in. Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID, i Discovery Science i Turbo/Velocity, jak również amerykańskich kanałów joint venture, jak OWN: Oprah Winfrey Network oraz kanałów z portfolio Discovery Digital Networks, takich jak Seeker czy SourceFed. Discovery jest właścicielem Eurosportu, wiodącej grupy kanałów sportowo-rozrywkowych w Europie i Azji. Discovery, dzięki Discovery Education, jest także wiodącym dostawcą materiałów i usług edukacyjnych dla szkół, m.in. nagradzanej serii cyfrowych podręczników K-12. W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 19 kanałów dociera do 619 milionów widzów ogółem w 109 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków. Więcej informacji na stronie www.discoverycommunications.com.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.