Braster z nowym wizerunkiem on-line – Portal PR - 24PR




Braster z nowym wizerunkiem on-line

23.05.2016 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Braster to przełomowe urządzenie, które zrewolucjonizuje sposób przeprowadzania badania piersi. Na przeprowadzenie samobadania wystarczy 10 minut w domowym zaciszu. Za jego wizerunek online i komunikację w social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine.

braster_01
Braster – rewolucja w samobadaniu piersi
Urządzenie pomaga w systematycznym badaniu i wczesnym wykryciu zmian w piersi. Jest efektem pracy polskich naukowców, którzy postawili przed sobą jeden cel – ułatwić życie każdej kobiety, oddając w jej ręce innowacyjne urządzenie do badania piersi w domu. Dzięki czemu jest ono łatwiejsze, skuteczniejsze i bardziej komfortowe.
Działania komunikacyjne
Agencja GoldenSubmarine przygotowała komunikację on-line urządzenia. W ramach działań został stworzony serwis www oraz prowadzona jest komunikacja na Facebooku.
Serwis www braster.eu
Serwis dedykowany jest głównie użytkowniczkom zainteresowanym urządzeniem Braster. Znajdą tam informacje dotyczącego samego urządzenia, opis jego możliwości i zalet (http://braster.eu/pl/urzadzenie-braster). Poruszane są również tematy związane z nowotworem piersi i edukacją na ten temat. W serwisie znajdują się również informacje dla dziennikarzy, inwestorów i lekarzy.
Serwis braster.eu zaprojektowany został w oparciu o najnowsze trendy w desing ze szczególnym naciskiem na dostęp za pomocą urządzeń mobilnych.
Komunikacja na Facebooku
Na profilu Braster – poznaj swoje piersi prowadzona jest komunikacja z kobietami potencjalnie zainteresowanymi skorzystaniem z urządzenia oraz inwestorami, ponieważ firma Braster jest spółką giełdową.
Jak tylko poznałam możliwości Brastera byłam pod wrażeniem jego innowacyjności. Prostota badania, a co za tym idzie spokój ducha, które to urządzenie zapewnia, mnie jako kobietę w pełni przekonuje. mówi Karolina Gruca senior account manager GoldenSubmarine.
Agencja GoldenSubmarine została wybrana w wyniku przetargu, w którym brały udział cztery agencje.

***
GoldenSubmarine jest niezależną agencją marketingu interaktywnego. Agencja oferuje swoim klientom skuteczne rozwiązania, które przekładają się na sukcesy podejmowanych działań. Do tej pory przekonały się o tym między innymi takie marki, jak: BNP Paribas Polska, FRoSTA, GlaxoSmithKline, Grupa Ciech, ING Bank Śląski, Media Markt, MK Cafe, NIVEA Polska, Saturn Polska, SEAT, Skandia, Škoda Auto Polska, Sphinx Restauracje, Veolia, Warbud, Wienerberger, WWF.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.