Havas Media Group i Quattro Por Quattro dla Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI) – Portal PR - 24PR




Havas Media Group i Quattro Por Quattro dla Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI)

04.05.2016 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września.

EFNI to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych organizowany przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Sopotem, instytucjami i partnerami biznesowymi, do których w tym roku dołączyło Havas Media Group i Quattro Por Quattro.
Havas Media Group odpowiada za strategiczne zaplanowanie komunikacji w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Quattro Por Quatrro opracowało strategię komunikacji i jest odpowiedzialne za działania kreatywne.
Start kampanii zaplanowano na 5 maja br.

Współpraca z EFNI stawia Havas Media Group i Quattro Por Quatrro w gronie najbardziej nowoczesnych, otwartych na otoczenie firm, które zabierając głos w dyskusji o przyszłości Europy i świata, wpływają na kierunki rozwoju gospodarki.

O wyborze konsorcjum zadecydowały przede wszystkim elastyczność obu zespołów i świeżość w podejściu do komunikacji naszego projektu – mówi Zbigniew Gajewski, dyrektor EFNI i zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan. Wierzę, że zaangażowanie tych agencji w Forum będzie sprzyjać generowaniu nowych idei również podczas samego kongresu.

Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe) i Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Quattro por Quattro – strategiczna agencja marketingu zintegrowanego, która w innowacyjny sposób łączy marketing z profesjonalnym badaniem i analizą otoczenia konkurencyjnego. Specjalizujemy się w tworzeniu strategii marketingowych opartych o wiedzę uzyskaną w procesie wielokryterialnej analizy biznesowej . Szeroki zakres ekspertyzy umożliwia nam tworzenie kompleksowych rozwiązań, które zaspokoją wszystkie potrzeby naszych Klientów. Prowadzimy i koordynujemy działania z zakresu: Media (planowanie, zakup, strategia) Kreacja (tworzenie strategia komunikacji ATL, BTL, digital) , Wywiad konkurencyjny i rynkowy, Event marketing (produkcja i realizacja).
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych z udziałem wybitnych przedstawicieli świata polityki, kultury, nauki i mediów. Organizowane jest od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami. Celem Forum jest wypracowywanie pomysłów na silną Europę i konkurencyjną gospodarkę, otwartą na trendy cywilizacyjne i technologiczne. Tegoroczna edycja EFNI odbędzie się w dniach 28-30 września w Sopocie, a jej hasłem przewodnim będzie „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.
Więcej informacji: www.efni.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.