EUROSPORT I ŠKODA POLSKA WSPÓLNIE RELACJONUJĄ TOUR DE FRANCE 2016 – Portal PR - 24PR




EUROSPORT I ŠKODA POLSKA WSPÓLNIE RELACJONUJĄ TOUR DE FRANCE 2016

02.07.2016 Kategoria: Imprezy. Autor: admin

Z okazji zbliżającego się Tour de France, Eurosport rozpoczął współpracę ze ŠKODA Polska. ŠKODA, oficjalny partner Tour de France, zaangażuje się w sponsoring relacji na kanałach Eurosport, 2 lipca br. wystartuje również internetowe studio eksperckie, w którym znani komentatorzy i wybitni eksperci na fanpage’ach Eurosportu oraz ŠKODA Polska na żywo rozmawiać będą na temat słynnego wyścigu. Wspólna inicjatywa nosi nazwę Tour de ŠKODA i wspierana będzie konkursem, w którym będzie można sprawdzić swoją wiedzę na temat marki ŠKODA, wyścigu Tour de France oraz kolarstwa.

W swojej 25-letniej historii Eurosport kojarzony był przede wszystkim z relacjami na żywo
z różnorodnych wydarzeń sportowych. Jednak zawody i kolejne rekordy byłyby niczym bez zaangażowania widzów. Skupiając się na emocjach widza, Eurosport wciąż stara się rozszerzać zasięg
i dostępność nadawanych treści, aby fani sportu mogli jeszcze lepiej poczuć atmosferę zawodów
i pasję sportowców. Tour de France – największy kolarski wyścig świata – to wydarzenie, które jest okazją do spełnienia obietnicy złożonej widzom przez Eurosport. Dzięki współpracy ze ŠKODĄ kibice nie tylko będą mogli śledzić zmagania kolarzy podczas wyścigu, ale też zostaną zaproszeni do świata Tour de France, którego do tej pory nie znali.
– Zależy nam na tym, aby wprowadzić nową jakość do sposobu, w jaki nasi widzowie śledzą imprezy sportowe i w jaki sposób przeżywają emocje. Eurosport nie ma sobie równych w tym zakresie. Mamy drugą dekadę XXI wieku, a nikt dotąd nie spojrzał na wydarzenia sportowe w sposób tak innowacyjny, w takim samym stopniu angażujący widzów, publiczność, jak i same marki. Współpraca ze ŠKODĄ realizowana jest w ramach Eurosport Experience, rozwiązania dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczyć narzędzi do budowania emocjonalnej więzi pomiędzy marką i konsumentem – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director w Polsce, Discovery Networks.
Internetowe studio, realizowane w oparciu o platformę Eurosport Experience, będzie nadawać w każdy weekend od 2 do 24 lipca br. Kibice będą mogli śledzić relację poprzez streaming na żywo na fanpage’ach Eurosportu, który ma obecnie 370 000 fanów oraz ŠKODA Polska – przed i po kolejnych etapach wyścigu. Wśród ekspertów komentujących zmagania kolarzy znajdą się między innymi Tomasz Jaroński, Krzysztof Wyrzykowski, Adam Probosz oraz trzykrotny zwycięzca Tour de Pologne – Dariusz Baranowski. ŠKODA będzie również sponsorem transmisji z Tour de France na antenie Eurosportu, a akcja będzie wspierana działaniami w mediach społecznościowych.
– Historia marki od samego początku związana jest z rowerami. To od nich wszystko się zaczęło, a my jako ŠKODA Polska jesteśmy z tej tradycji bardzo dumni. Od kilku lat tworzymy stronę
www.skoda-rowery.pl, a także sponsorujemy wyścigi kolarskie w całej Polsce. Współpraca
z Eurosportem przy okazji Tour de France będzie dla nas kolejnym krokiem w kolarskiej przygodzie – mówi Arkadiusz Miłek, kierownik zespołu produktu i komunikacji, odpowiedzialny za projekt „ŠKODA napędza rowery”
Elementem Tour de ŠKODA – poza oceną i wymianą opinii na temat wyścigu – będzie konkurs, zachęcający do sprawdzenia swojej kolarskiej wiedzy, a także opisania w kreatywny sposób pasji do dwóch kółek. Nagrodami w konkursie będą rower ŠKODY, kaski, plecaki, torby oraz zestawy gadżetów rowerowych. Nagrodzonych będzie aż 100 najciekawszych odpowiedzi.
Z rowerami ŠKODA związana jest od ponad 120 lat. Trzynasty raz marka jest oficjalnym sponsorem i oficjalnym partnerem wyścigu Tour de France, któremu od 2015 roku przewodzi czerwona ŠKODA Superb. Każdego roku ponad 250 modeli ŠKODY pokonuje 2,8 miliona kilometrów podczas najważniejszej imprezy rowerowej we Francji.
Transmisje Eurosportu z ubiegłorocznej edycji Tour de France – największego kolarskiego wyścigu świata – cieszyły się w Polsce rekordową popularnością. Średnia oglądalność wszystkich 21 etapów wyniosła 196 tysięcy widzów. Jest to wynik o 7 proc. lepszy od poprzedniego rekordu sprzed roku.
Za koncepcję i realizację projektu dla ŠKODA Polska odpowiedzialny jest zespół Brand Partnership Discovery Media, projekt realizowany jest we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. – Współpraca między ŠKODA Polska i Eurosport jest naturalną konsekwencją wieloletniego zaangażowania się obu marek w kolarstwo i wyścig Tour de France. Dzięki stworzeniu wartościowego kontentu chcemy zaangażować widzów i sprawić, aby mogli poczuć jeszcze mocniej emocje towarzyszące temu wyścigowi – mówi Małgorzata Bocheńska, Business Communication Specialist w MediaCom Warszawa.
Rozwiązanie zostanie wdrożone jako element oferty Eurosport Experience. W myśl hasła „Fuel your brand”, Eurosport jako pierwszy na rynku oferuje marketerom możliwość strategicznego powiązania brandu z wydarzeniami sportowymi najwyższej światowej klasy – docierając do fanów sportu wszędzie tam, gdzie się w danej chwili znajdują.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.