Nationale-Nederlanden z nową agencją PR – Portal PR - 24PR




Nationale-Nederlanden z nową agencją PR

05.01.2017 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Od stycznia 2017 roku Nationale-Nederlanden rozpoczęło współpracę z Clear Communication Group. Agencja będzie wspierać ubezpieczyciela w zakresie kontaktów z mediami,

szczególnie w działaniach dotyczących komunikacji produktowej oraz korporacyjnej. Clear Communication Group została wybrana w drodze przetargu, umowa podpisana została na rok. Wcześniej Nationale-Nederlanden współpracowało z agencją Multi Communications.
Ze strony agencji dla Nationale-Nederlaneden pracować będzie 5 osobowy zespół na czele którego stoi Marek Gieorgica, partner zarządzający Clear Communication Group. Wspomagać go będzie Martyna Siermicka, Dagmara Rode, Anna Nalewajk oraz Magdalena Załubska-Król.
Nationale-Nederlaneden to jedna z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje proste i zrozumiałe produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.
Clear Communication Group powstała w 2011 r. Specjalizuje się w usługach z zakresu public relations dla firm i instytucji rynku finansowego, banków, spółek giełdowych, przedstawicieli sektora usług profesjonalnych, komunikacji procesów związanych z digital transformation oraz zagadnieniami z obszaru cyber security, a także w komunikacji kryzysowej i szkoleniach medialnych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.