Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg na obsługę marki Bakal – Portal PR - 24PR




Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg na obsługę marki Bakal

24.04.2017 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Agencja Pitted Cherries wygrała przetarg organizowany przez firmę Atlanta Poland S.A. na działania marketingowe dla jej flagowej marki – Bakal. W lutym 2017 roku firmy zaczęły stałą współpracę.

Działania obejmują promocję wybranych kategorii produktowych oraz budowę wizerunku marki Bakal.
Agencja Pitted Cherries odpowiada za tworzenie strategii i koncepcji kreatywnych komunikacji w obszarze mediów społecznościowych. Pitted Cherries realizuje również serię kreatywnych filmów video i sesje foto produktów.
– Przy wyborze agencji braliśmy pod uwagę potencjał viralowy pomysłu oraz koncepcję na angażujący content. Propozycja agencji Pitted Cherries była najbardziej interesująca – mówi Hubert Błaszczak, Marketing Manager w Atlanta Poland S.A.
Po stronie agencji działania będą koordynowali: Michał Maciejewski, Strategy Director oraz Marta Kocięba, Account Manager.
– To jeden z najważniejszych wygranych przez nas przetargów w ostatnim czasie. Kampania, którą wdrażamy, jest oparta na kreatywnej i niestandardowej koncepcji. Jest to dokładnie ten kierunek, w którym zamierzamy się rozwijać – komentuje Michał Maciejewski.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.