Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż Internetu w Grupie ZPR Media – Portal PR - 24PR




Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż Internetu w Grupie ZPR Media

06.04.2017 Kategoria: Kariera. Autor: admin

Grupa ZPR Media zmienia organizację sprzedaży Internetu we wszystkich swoich spółkach. Dyrektorem Handlowym ds. Internetu została Julita Ziółkowska.

Nową strukturą zarządza Marcin Dobrzyniecki, który od połowy stycznia 2017 pełni funkcję Dyrektora Generalnego ds. Internetu.

– Podjęliśmy decyzję o centralizacji polityki w zakresie sprzedaży Internetu w ramach wszystkich spółek Grupy ZPR Media, ale jednocześnie chcemy ciągle zachowywać elastyczność związaną z możliwością oferowania ciekawych rozwiązań crossmediowych w ramach poszczególnych marek i obszarów działania. Zależy nam na jak największej transparentności w komunikacji z Klientami i agencjami oraz na zapewnieniu im kompleksowej obsługi. Wprowadzamy standaryzację w zakresie spójnej polityki produktowej, cenowej i client service – mówi Marcin Dobrzyniecki, Dyrektor Generalny ds. Internetu w Grupie ZPR Media.

Sprzedaż Internetu jest prowadzona w Grupie ZPR Media zarówno w postaci działań crossmediowych w strukturach działów bezpośrednich i agencyjnych zajmujących się prasą (spółka ZPR Media), radiem (spółka Time) i telewizją (spółka IDMnet). Jak i samodzielnie (także IDMnet).

Julita Ziółkowska będzie ściśle współpracować z Markiem Białkiem (Dyr. Handlowy BR Prasa i Akcje Crossmediowe) i z Konradem Łaskim (Dyr. Handlowy BR Radio i Akcje Crossmediowe oraz BR Telewizja i Akcje Crossmediowe) w zakresie zarządzania obsługą Klientów, tworzenia ofert i strategii sprzedażowej. Do nowego Dyrektora Handlowego będą raportować w zakresie Internetu w strukturze macierzowej menadżerowie sprzedaży wszystkich działów i spółek.

Julita Ziółkowska jest menadżerem z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu. Przez ostatnie 14 lat pracowała w Hearst-Marquard Publishing i Marquard Media Polska, m.in. na stanowiskach dyrektora handlowego i marketingu oraz dyrektora sprzedaży. Wcześniej współpracowała z koncernami farmaceutycznymi jako konsultant ds. marketingu oraz odpowiadała za działania marketingowe na rzecz znanych marek kosmetycznych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.