REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami! – Portal PR - 24PR




REDD’S zaskakuje nowymi opakowaniami!

26.04.2017 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową – to warianty, które REDD’S prezentuje w nowej, zaskakującej postaci. W nadchodzącym sezonie

te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych, a w nowych, przezroczystych butelkach. Kampanię, której towarzyszy hasło „Czysta forma smaku”, wspiera nowy spot z Rastamanem.

Trzy znane, owocowe smaki piwa, lubiane zarówno
przez kobiety, jak i mężczyzn, dostępne będą
w przezroczystych butelkach o pojemności 0,4 l. Nowe butelki REDD’SA podkreślają różnorodność smaków, a nieco zmodyfikowana etykieta dodaje lekkości opakowaniom. Wszystko to sprawia, że REDD’S kusi nie tylko ciekawymi połączeniami smaków, ale także apetycznym wyglądem,
a odpowiednio schłodzony będzie idealną propozycją na letnie dni.
– W tym sezonie REDD’S debiutuje nie tylko z „Czystą formą smaku” w przezroczystych butelkach, ale także z nowym spotem, który jest kontynuacją obecnej platformy kreatywnej. Nowa reklama to połączenie znanej z poprzednich spotów postaci Rastamana w koncertowej scenerii oraz wpadającej w ucho piosenki. Spot będzie emitowany w telewizji od 24 kwietnia – mówi Dominika Bizon z Kompanii Piwowarskiej.
Kampania reklamowa oprócz telewizji obejmie Internet. Spot reklamowy „Czysta forma smaku” przygotowała agencja PZL. Działania PR zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach – agencja Lubię to!. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith, a za design opakowań agencja Cztery Czwarte.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.