Ruszyła kampania nowej linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie – Portal PR - 24PR




Ruszyła kampania nowej linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie

06.04.2017 Kategoria: Kampania. Autor: admin

W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące

3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji. Pierwszy spot reklamuje WINIARY POMYSŁ NA… Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, natomiast drugi, 15-sekundowy – WINIARY POMYSŁ NA… Klopsiki w sosie bolońskim.
Trzeci spot WINIARY POMYSŁ NA… prezentuje i podkreśla skład nowych produktów, zawierających składniki znane konsumentom z kuchni, takich jak pomidory, cebulę, czosnek oraz przyprawy i zioła. Główny zamiar to nie tylko podkreślenie najwyższej jakości produktów, ale także budowanie świadomości marki.
W najnowszych spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i ich benefity – kruchość mięsa, dużą ilość gęstego sosu oraz szybki czas przygotowania dania. A w przypadku klopsików, które można w prosty sposób upiec w piekarniku ważny jest zarówno ich smak, jak i pomidorowy sos boloński tak lubiany przez Polaków.
Na sklepowych półkach konsumenci znajdą także trzeci wariant z nowej linii WINIARY POMYSŁ NA… Steki z karkówki w sosie z tymiankiem.
Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości nowej linii produktowej w ramach kategorii WINIARY POMYSŁ NA… oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości dają im produkty WINIARY.
Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy MEC.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.