Żywiec Zdrój marką Wysokiej Reputacji według rankingu Premium Brand 2017 – Portal PR - 24PR




Żywiec Zdrój marką Wysokiej Reputacji według rankingu Premium Brand 2017

28.04.2017 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Konsumenci po raz drugi przyznali Żywiec Zdrój tytuł Marki Wysokiej Reputacji w ogólnopolskim badaniu Premium Brand. Największa marka wodna została doceniona za wysoką jakość produktów,

wprowadzane innowacje oraz działania edukacyjne i proekologiczne, które konsekwentnie realizują misję Żywiec Zdrój: „Zachęcamy ludzi by pili zdrowiej i jesteśmy po stronie natury”.

Wysoką reputację marki buduje najwyższa jakość i bezpieczeństwo produktów, które pozwalają mieć pewność, że Żywiec Zdrój to najlepszy wybór także dla tak wrażliwych grup, jak niemowlęta i dzieci oraz kobiety w ciąży i karmiące piersią, co potwierdzają eksperci Instytutu Matki i Dziecka.
Żywiec Zdrój od lat ze szczególną troską dba o zdrowie ludzi, dając im to, co najlepsze
z natury, edukując oraz inspirując do działań na rzecz ochrony zasobów wodnych w Polsce. Cieszy nas przyznany tytuł, bo dowodzi zaufania konsumentów do marki. – mówi Inga Songin, dyrektor marketingu i PR, Żywiec Zdrój.

Innowacje dla zdrowszych wyborów
Z myślą o osobach lubiących owocowe smaki, a pragnących zdrowo się odżywiać i ograniczać ilość spożywanego cukru, w portfolio marki znalazły się takie produkty jak Żywiec Zdrój Ze smakiem i Soczysty. To połączenie wody źródlanej naturalnego pochodzenia ze smakiem owoców, które mają ułatwić konsumentom dokonywanie zdrowych wyborów przy półce sklepowej.
Innowacje produktowe, które wprowadzamy to odpowiedź na potrzeby osób, którym trudno jest zmienić nawyki żywieniowe z dnia na dzień. Rozszerzamy w ten sposób kategorię wodno-napojową i budujemy pomost w kierunku zwiększenia naturalnej wody. Kreujemy w ten sposób pozytywne trendy w trosce o zdrowe nawodnienie tak wielu ludzi, jak to możliwe – mówi Fabrizio Gavelli, Prezes Zarządu Żywiec Zdrój
Misja dla zdrowia i natury
Badanie Premium Brand pokazało także, że polscy konsumenci doceniają aktywność marki
w obszarze społecznej odpowiedzialności. Żywiec Zdrój prowadzi programy edukacyjne oraz współpracuje ze środowiskiem ekspertów, kierując uwagę konsumentów na temat wody
i rodzajów spożywanych w diecie płynów. Program „Mamo, tato wolę wodę!” jest jedną
z największych akcji skierowanych do przedszkoli w całej Polsce – do tej pory swoimi działaniami dotarł już do ponad 1 miliona dzieci. Natomiast ostatnia kampania „Słodziaków nie trzeba dosładzać” wspiera rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych swoich dzieci, zachęcając do sięgania każdego dnia po napoje bez cukru. Marka realizuje także program „Woda na Start”, który ma na celu zmianę wiedzy, postaw
i nawyków związanych z piciem wody i zdrowym nawodnieniem.

Żywiec Zdrój nie tylko dostarcza ludziom to co najlepsze z natury – czystą wodę, dba także
o zachowanie jej zasobów na przyszłość. To szczególnie ważne, gdyż w Polsce są one ograniczone – mamy trzy razy mniej czystej wody pitnej niż wynosi średnia europejska. Dlatego w ramach programu „Po Stronie Natury”, wspólnie z partnerami i konsumentami, Żywiec Zdrój od dziewięciu lat sadzi drzewa i kształtuje świadomość oraz postawy ekologiczne Polaków.
O badaniu
Badanie Premium Brand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Projekt prowadzony jest od 2006 roku, obejmuje ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Realizowane jest na ogólnopolskiej próbie niemal 10 000 konsumentów. Żywiec Zdrój otrzymał tytuł Marki Wysokiej Reputacji w kategorii napoje. Konsumenci w badaniu szczególnie docenili działania prowadzone przez markę w zakresie troski o przyrodę – lider na rynku napojów butelkowanych otrzymał za nie największą liczbę punktów.
Więcej informacji dotyczących produktów oraz odpowiedzialności społecznej Żywiec Zdrój na: www.zywiec-zdroj.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.