Inne style Ż w nowej kampanii gatunków Żywca – Portal PR - 24PR




Inne style Ż w nowej kampanii gatunków Żywca

05.05.2017 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Ruszyła kampania telewizyjna stylów piwnych Żywca pod hasłem „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować”. Od 24 kwietnia w ogólnopolskich stacjach emitowany jest spot promujący wariant Żywiec Białe, a od dzisiaj również Żywiec APA.

Nowe spoty prezentują style piwne warzone w Żywieckiej Szkole Piwowarskiej, gdzie wciąż odkrywane są nowe browarnicze kierunki i inspiracje. Wiosenna kampania Żywca podkreśla smak oraz niepowtarzalny charakter każdego z żywieckich stylów piwnych.
W reklamie występują pracownicy związani od lat z Arcyksiążęcym Browarem w Żywcu, którzy zachęcają do poszukiwania swojego stylu Ż.
Nowa odsłona kampanii skupia sią na dwóch wariantach z bogatej oferty marki. Żywiec APA to piwo o świeżym i wyrazistym smaku, a charakterystyczna dla niego goryczka powstaje ze zderzenia pięciu gatunków chmielu. Żywiec Białe to z kolei przyjemne, lekkie, piwo pszeniczne z nutą kolendry o łagodnym i orzeźwiającym smaku. Każde z piw w szerokiej ofercie marki ma inny charakter i każdy konsument z łatwością odkryje swój styl Ż.
Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, działania PR – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.