Agencje John Pitcher i Mastermind Media z kampanią dla województwa warmińsko – mazurskiego – Portal PR - 24PR




Agencje John Pitcher i Mastermind Media z kampanią dla województwa warmińsko – mazurskiego

31.01.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


„Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk” – pod taką nazwą wystartowała kampania województwa warmińsko-mazurskiego, która ma promować ten region jako idealny do życia, pracy i odpoczynku.

Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).
Celem kampanii jest pokazanie województwa warmińsko-mazurskiego jako atrakcyjnego miejsca zarówno do inwestowania, jak i do życia. Grupą docelową działań są głównie przedsiębiorcy, a idea kreatywna akcji opiera się na przedstawieniu regionu jako miejsca umożliwiającego wykorzystanie walorów natury dla lepszej pracy, skupienia i regeneracji.
Cieszy nas to, że możemy współtworzyć takie działania promocyjne. Jest to wyjątkowy projekt. Prowadzone przez nas działania mają wpłynąć na wzrost zainteresowania regionem. Zdecydowaliśmy się na budowę zasięgów efektywnych w kanałach komunikacji o najwyższym dopasowaniu do grupy docelowej przez cały okres kampanii – w prasie taką rolę pełni dziennik Puls Biznesu, w radiu PR 3, w internecie: portale biznesowe oraz odpowiednio targetowane działania na Facebooku – komentuje Dorota Borowiec, Strategy Director w Mastermind Media (grupa AdNext).
W ramach współpracy specjaliści z agencji John Pitcher i domu mediowego Mastermind Media (spółki należącej do grupy AdNext) będą odpowiedzialni za przygotowanie ogólnopolskiej koncepcji strategii wraz z jej koordynacją. Do ich obowiązków będzie należeć m.in. przygotowanie Key Visual kampanii, spotu video, spotu radiowego, artykułów prasowych, całościowa obsługa kanałów w mediach społecznościowych, a także prowadzenie szerokiej kampanii mediowej (prasa, radio, internet). Ponadto zaplanowana jest także współpraca z influencerami oraz działania z zakresu real time marketingu. Kampania zakłada również zagraniczną promocję regionu w Internecie.
Stoi przed nami interesujące, złożone wyzwanie. Cieszymy się, że nasz zespół będzie mógł wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności w projekcie realizowanym dla regionu Warmii i Mazur – komentuje Agata Zambrowicz, Senior Account Manager, agencja John Pitcher. Taka promocja to fascynująca dziedzina marketingu. Zawsze cieszą nas kampanie, dzięki którym możemy sami poznać nieoczywiste strony polskich miast, czy województw. Realizujemy różne akcje, zarówno skierowane do mieszkańców danego miejsca, jak i takie, które promują konkretny region wśród osób z całej Polski i zagranicy. Dobrym przykładem takich działań jest nagrodzona ostatnio Srebrnym Spinaczem Dzielnica Wisła – dodaje.
Dodatkowo kampania w Internecie ma zasięg międzynarodowy, prowadzona jest w krajach skandynawskich (Szwecja, Norwegia), Niemczech i Austrii, krajach europejskich nienależących do Unii Europejskiej m.in. Rosji (głównie obwód kaliningradzki), Ukrainie, Białorusi oraz Kazachstanie, Izraelu, Arabii Saudyjskiej. Akcja prowadzona jest z wykorzystaniem takich kanałów jak: GDN, Adform, Gmail Sponsored Promotion, Business Click, Yandex.Display. Główne działania promocyjne oparte są o Google AdWords. Reklama emitowana jest w językach narodowych i języku angielskim, dzięki czemu trafia zarówno do osób anglojęzycznych jak i tych, którzy posługują się tylko językiem narodowym danego kraju.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 r.

AdNext jest grupą spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie strategii mediowych, content marketingu, współpracy z influencerami, optymalizacji i performance marketingu. Do Grupy należą spółki MasterMind, SCOOP, Szeri Szeri, DDOB, Optimise i MTI. W centrum wszystkich aktywności AdNext jest konsument. Dzięki poszczególnym spółkom grupa posiada wiedzę o zachowaniach i preferencjach konsumentów oraz dysponuje narzędziami, pozwalającymi szybko zgromadzić niezbędne informacje o skutecznych sposobach dotarcia i zaangażowania odbiorców. Grupa często proponuje rozwiązania niestandardowe, ale przynoszące mierzalne efekty dla klientów. Startupowa struktura spółek grupy pozwala na szybką adaptację do zmieniających się wymagań rynku digital. Poszczególne spółki w zależności od projektu działają razem lub jako samodzielne podmioty, zapewniając klientom całościowe usługi od consultingu i strategii przez produkcję kampanii i media.
Mastermind Media, jako dom mediowy, łączy wszystkie kompetencje grupy w celu optymalnej realizacji komunikacji w obrębie online jak i offline.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.