Ceramika Paradyż wybrała Walk PR – Portal PR - 24PR




Ceramika Paradyż wybrała Walk PR

05.01.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Walk PR wygrał przetarg na stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. W ramach współpracy, która rozpoczęła się 2 stycznia br.

Walk PR odpowiada za strategiczne doradztwo i kompleksową realizację działań w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, w tym media relations i influencer relations.

Działania dla Klienta realizuje zespół Olgi Chełchowskiej – Senior Account Manager, w składzie: Anna Falkowska – prowadząca biuro prasowe Ceramiki Paradyż oraz Patrycja Otachel – będąca wsparciem strategicznym na wszystkich etapach realizacji projektu.

– Jest nam ogromnie miło powitać w gronie Klientów firmę, która od lat pozostaje synonimem dobrego wzornictwa i najwyższej jakości wykonania, imponując jednocześnie tempem rozwoju biznesu w Polsce i za granicą. Widzimy ogromny potencjał komunikacyjny Ceramiki Paradyż, a przez to, że firma definiuje swą misję jako inspirowanie pięknem otoczenia, zakładamy szerokie pole do kreatywnych i innowacyjnych działań na każdym etapie współpracy – powiedziała Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.

– Wybierając partnera do stałej współpracy szukaliśmy zrozumienia dla naszego biznesu, wyzwań stawianych przez dynamicznie zmieniający się rynek oraz szerokiego spojrzenia na usługi komunikacyjne z obszaru public relations. Elementem, który dodatkowo zaważył o wyborze Walk PR było przedstawione strategiczne podejście osadzone w specyfice naszej branży oraz nastawienie na efektywność działań opartych o konkretne mierniki – powiedział Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

***
Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 28 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem firmy jest pięć zakładów produkcyjnych, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie oraz magazyn wysokiego składowania z systemem kompletacji i wysyłki wyrobów gotowych „Paradyż Logistics & Trade”. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią trzy marki własne. Paradyż jako marka parasolowa, oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz dwie submarki pod marką główną – Paradyż My Way dedykowana dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz Paradyż Classica (dawniej Kwadro) skierowana do segmentu ekonomicznego. Ceramika Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę firmy nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Ceramika Paradyż dziś to także wizytówka polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.

Walk – polska niezależna grupa marketingowa obecna na rynku od 2006 roku. Od 2017 roku należy do weCAN, sieci zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i domy mediowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Jest również współzałożycielem spółki dedykowanej do zarządzania siecią – weCAN Ltd. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 150 osób specjalizujących się w takich obszarach, jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media. Zgodnie z filozofią „Long distance agency” nadrzędnym celem Walk jest budowanie długofalowych relacji z Klientami, opartych na partnerstwie i zaufaniu. Projekty realizowane przez grupę były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, takich jak: Cannes Lions, KTR, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, Sabre Awards, MP Power Awards czy Kreatura.

Walk PR to dywizja Grupy Walk wyspecjalizowana w budowaniu trwałych relacji pomiędzy firmami a ich otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, od lat znajdująca się w czołówce agencji PR w rankingu Związku Firm PR. Wyróżnikiem firmy jest procesowe podejście do zadań, bazujące na kulturze LEAN – stawiające w centrum perspektywę Klienta i skoncentrowanie się na zadaniach, które przynoszą największą wartość dodaną.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.