Codemedia zoptymalizuje kampanie radiowe dzięki Breaktime – Portal PR - 24PR




Codemedia zoptymalizuje kampanie radiowe dzięki Breaktime

30.01.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin


Dom mediowy Codemedia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów i wzbogaca ofertę. Od początku roku korzysta z oprogramowania Breaktime firmy Telmar Peaktime.

Narzędzie to zapewnia kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu czasu radiowego zgodnie z funkcjonującymi standardami rynkowymi.

Celem poszerzenia oferty jest ciągłe doskonalenie oferowanych usług przez Codemedia. Breaktime jest jednym z najważniejszych oprogramowań stosowanych do optymalizacji kampanii radiowych na polskim rynku. Do tej pory był wykorzystywany jedynie przez stacje oraz biura reklamy stacji radiowych.

Zdecydowaliśmy się na zakup tego narzędzia, ponieważ uważamy, że radio to bardzo ważne medium w mediamixie. Skuteczna kampania to taka, która łączy mix dostępnych kanałów komunikacji. Niestety często bywa tak, że działania w radiu są planowane głównie w oparciu o poziom rabatu a nie efektywność kosztową danej stacji w konkretnej grupie celowej. Wierzymy, że Breaktime pozwoli nam przenieść model planowania stosowany do tej pory w telewizji również na pole planowania kampanii radiowych – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a w dotychczasowym portfolio domu mediowego znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Monster Polska, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.