Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol, za którą odpowiada Codemedia – Portal PR - 24PR




Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol, za którą odpowiada Codemedia

24.01.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


„Pełnia dobrego życia” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol. Działania prowadzone są w telewizji,

zarówno na kanałach BIG4, jak i w stacjach tematycznych m.in. TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, TVP HD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Indykpol jest największą w Polsce grupą spółek drobiarskich specjalizującą się w hodowli, tuczu indyków oraz produkcji i sprzedaży ich mięsa.
Kampania promująca markę skierowana jest do osób, które cenią sobie żywność wysokiej jakości i wierzą, że dobre jedzenie daje dobre życie, stąd hasło akcji: „Pełnia dobrego życia”.
W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest wybieranie wartościowych produktów. Odbiorcy mogą się przekonać, że Indykpol to polska, nowoczesna marka, która opiera swoje produkty o wyjątkowe mięso indycze i bierze za nie pełną odpowiedzialność kontrolując proces ich powstawania od paszy, aż do półki sklepowej.
Do tej pory współpracowaliśmy z Grupą Indykpol realizując wybrane projekty. Po wygranym przetargu na pełną obsługę jesteśmy odpowiedzialni za opracowanie strategicznego podejścia do zakupu mediów oraz za ich planowanie przez cały rok. W ramach aktualnie prowadzonych działań – spotowo-wizerunkowych – kluczowe było dla nas doprecyzowanie grupy docelowej, co pozwoliło nam m.in. odpowiednio dobrać media – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.
Jest to kolejna kampania, którą mamy przyjemność współtworzyć z domem mediowym Codemedia. Celem naszej aktualnej akcji jest budowanie wizerunku marki Indykpol jako polskiego producenta jakościowego mięsa indyczego i jego przetworów – dobrego jedzenia, które daje dobre życie – mówi Urszula Gełczewska, Communication Manager, Indykpol Brand Sp. z o.o.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a w dotychczasowym portfolio domu mediowego znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Monster Polska, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.