Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska – Portal PR - 24PR




Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

20.01.2018 Kategoria: Kariera. Autor: admin


15 stycznia br. do zespołu McDonald’s Polska dołączył Tomasz Dębowski, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu.

Tomasz Dębowski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze budowania strategii i działań marketingowych. Pracował dla międzynarodowych organizacji, takich jak Nestle, Grupa Żywiec, zarówno w kraju, jak i za granicą. Przed dołączeniem do McDonald’s Polska, odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.
Tomasz Dębowski jest absolwentem studiów magisterskich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Program studiów o kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Lethbridge (Kanada) oraz Stosunki Międzynarodowe w Szkole Biznesu Trondheim (Norwegia).

***
O McDonald’s Polska:
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działają
w Polsce 402 restauracje McDonald’s, które zatrudniają ponad 22 000 osób. 318 z nich to obiekty prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska https://www.facebook.com/McDonaldsPolska i stronę www.mcdonalds.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.