Walk nową agencją public relations LOTTE Wedel – Portal PR - 24PR




Walk nową agencją public relations LOTTE Wedel

08.01.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Walk PR rozpoczął współpracę z LOTTE Wedel, właścicielem jednej z najsilniejszych i najlepiej rozpoznawalnych polskich marek – E.Wedel.

Do zadań agencji należą strategiczne doradztwo komunikacyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR, a także kompleksowa realizacja działań w tych zakresach. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Za realizację działań dla LOTTE Wedel odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej w składzie: Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska, wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel oraz w zakresie współpracy z influencerami przez Patrycję Tąder i Karolinę Rabińską.

LOTTE Wedel to firma z najdłuższą czekoladową historią w Polsce. Od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność, płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W jej portfolio znajdują się takie produkty, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska czy Torcik Wedlowski, a także szeroki wybór czekolad, ciastek, wafli oraz batonów. Od września 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, międzynarodowego koncernu założonego w 1948 roku.

W ramach współpracy Walk PR jest odpowiedzialny za prowadzenie strategicznego doradztwa komunikacyjnego oraz realizację działań z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych, warsztatów oraz innych wydarzeń. Walk PR zajmie się również przygotowaniem strategii CSR dla firmy.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.