Arena Media dla F-Trust – Portal PR - 24PR




Arena Media dla F-Trust

03.02.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin


Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową spółki F-Trust S.A. Dom mediowy jest odpowiedzialny całościowo za planowanie i zakup mediów.

F-Trust S.A. jest jednym z największych niezależnych dystrybutorów produktów inwestycyjnych, który oferuje ponad 1000 funduszy inwestycyjnych. Dzięki F-Trust S.A. klienci mogą nabywać fundusze za pośrednictwem autorskiej Platformy Funduszy, a także podczas spotkań z doświadczonymi doradcami (ideą działania F-Trust jest zapewnienie każdemu klientowi kompleksowej opieki). Firma, niepowiązana kapitałowo z żadną korporacją bankową, oferuje swoim klientom produkty renomowanych polskich towarzystw funduszy inwestycyjnych (AgioFunds TFI, TFI Allianz, BPS TFI, Caspar TFI, Conseq, Esaliens TFI, Ipopema TFI, KBC TFI, NN Investment Partners TFI, Noble Funds TFI, Novo (Opera TFI), Quercus TFI, Skarbiec TFI, Union Investment TFI) oraz zagranicznych firm zarządzających (BlackRock, Fidelity Worldwide Investment, Franklin Templeton Investments, Schroders).
W marcu wystartuje pierwsza kampania mediowa F-Trust, która potrwa do czerwca. Jej celem jest promocja marki, jej usług oraz produktów. Działanie realizowane będą w telewizji i obejmują sponsoring na antenach TVN 24 oraz TVN 24 Biznes i Świat.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.
Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.