Brandscope dla branży ubezpieczeniowej w 2017 roku – Portal PR - 24PR




Brandscope dla branży ubezpieczeniowej w 2017 roku

14.02.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin

Agencja Brandscope podsumowała kampanie media relations prowadzone w 2017 r. dla firm z branży ubezpieczeniowej. Wynik to łącznie blisko 2,4 tys. publikacji,

których ekwiwalent reklamowy wyniósł prawie 13 mln zł.

Firma konsultingowa Brandscope specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu działań komunikacyjnych dla podmiotów z sektora finansowego, działających w takich obszarach jak pośrednictwo finansowe, faktoring, windykacja czy ubezpieczenia, które są najliczniej reprezentowaną branżą w portfelu klientów firmy. Brandscope ma na koncie realizację projektów B2C i B2B na zlecenie wiodących zakładów ubezpieczeń, multiagencji, brokerów, firm świadczących usługi przedłużonej gwarancji i assistance.

W 2017 roku dwa dedykowane branży ubezpieczeniowej zespoły Brandscope wygenerowały w ramach prowadzonych kampanii media relations łącznie 2384 publikacje w prasie, internetowych serwisach informacyjnych i mediach RTV – średnio ok. 200 miesięcznie. Łączny ekwiwalent publikacji wyniósł 12,97 mln zł (dane: Press Service).

– Ubiegły rok wymagał od nas dużej wszechstronności, a na osiągnięty wynik składa się wiele treści i celów. Odpowiadaliśmy m.in. za obsługę edukacyjnych kampanii produktowych, wspieraliśmy sieci sprzedaży działające w regionach, komunikowaliśmy wprowadzanie nowych produktów na rynek, prace nad implementacją IDD oraz zmiany personalne w organizacjach – mówi Wojciech Makać, partner zarządzający w Brandscope. – Ubezpieczenia są naszą kluczową kompetencją od biznesowego startu w 2010 roku. Dzięki doświadczeniu jesteśmy w stanie być nie tylko wykonawcami zleceń od naszych klientów, ale przede wszystkim doradcą i partnerem w działaniach komunikacyjnych – dodaje.

Publikacje pojawiały się w mediach ogólnopolskich, branżowych (m.in. rolniczych, motoryzacyjnych i turystycznych) oraz regionalnych we wszystkich województwach. Są one efektem systematycznej dystrybucji informacji prasowych oraz reaktywnych działań w odpowiedzi na zapotrzebowanie dziennikarzy. Materiały agencji przeznaczone dla mediów w 2017 r. miały rozmaite tło i zawierały ubezpieczeniowe odniesienia, m.in. ogólnopolskie („Kara za brak OC urośnie w 2018 roku”), lokalne („Wrocław ma najdroższe OC w Polsce”), branżowe („Ubezpieczenia dla MSP. Co będzie ważne dla przedsiębiorców w 2018 roku?”) czy poradnikowe („Jaka polisa od kradzieży z włamaniem?”).

Źródło: Brandscope

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.