Codemedia promuje Fundusz Hipoteczny DOM S.A. w telewizji – Portal PR - 24PR




Codemedia promuje Fundusz Hipoteczny DOM S.A. w telewizji

01.02.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


Trwa nowa kampania firmy Fundusz Hipoteczny DOM S.A. działającej w obszarze hipoteki odwróconej. W zaplanowanych spotach reklamowych promowana jest oferta dla osób60+,

które są właścicielami nieruchomości mieszkalnych i potrzebują dodatkowych źródeł utrzymania. Działania prowadzone są w telewizji na wybranych kanałach tematycznych (TVN 24, TVP Info, Superstacja), a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

Fundusz Hipoteczny DOM jest największą i najdłużej funkcjonującą na polskim rynku instytucją powołaną do wypłacania dożywotniej renty hipotecznej seniorom w wieku 60+.

Jednym z warunków udanej akcji jest odpowiednie dobranie mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać telewizję, ponieważ jest ona popularna wśród grupy docelowej kampanii oraz posiada duży potencjał reklamowy – mówi Maciej Rzeżuchowski, Group Account Director w Codemedia.

Głównym celem działań jest szerokie poinformowanie i zachęcenie do skorzystania z usługi, która pozwala seniorowi podnieść standard swojego życia i czerpać korzyści ze zgromadzonego majątku w postaci mieszkań czy domów.

Dom mediowy Codemedia w pełni zrozumiał nasze potrzeby. Na początku współpracy przeprowadził pogłębioną analizę grupy docelowej, dzięki czemu zaproponował rozwiązania, które doskonale wpasowały się w naszą strategię – mówi Piotr Jakubowski, Marketing Manager w Funduszu Hipotecznym DOM S.A.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a w dotychczasowym portfolio domu mediowego znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Indykpol, 3M, Idea Bank, BIZ Bank, Robert Bosch, Olewnik, Monster Polska, Ebay, Angelini Pharma, Praktiker, Skandia i inni.

Więcej informacji: codemedia.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.