Galeria Łomianki postawiła na Triple PR – Portal PR - 24PR




Galeria Łomianki postawiła na Triple PR

07.02.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin


Galeria Łomianki wybrała partnera w zakresie obsługi public relations. Od lutego 2018 działaniami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla obiektu zajmuje się agencja Triple PR.

Agencja Triple PR zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii public relations mającej na celu wzmacnianie wizerunku Galerii Łomianki po rebrandingu. Do zadań Triple PR należeć będą działania media relations, ekspercka komunikacja z dziennikarzami, prowadzenie biura prasowego, komunikacja biznesowa oraz doradztwo wizerunkowe. Agencja wesprze Galerię Łomianki także w zakresie organizacji eventów.
Galeria Łomianki znajduje się tuż przy Kampinoskim Parku Narodowym. Można tu znaleźć kilkadziesiąt modowych butików popularnych, cenionych marek, punkty usługowe i hipermarket Auchan. To nie tylko doskonałe miejsce na kameralne zakupy blisko natury, ale także przestrzeń do odpoczynku, pracy i bezpiecznej rodzinnej zabawy. Galeria Łomianki tętni lokalnym życiem, zapewniając wszystkim odwiedzającym niezliczone atrakcje – wydarzenia rozrywkowe, kulturalne, kulinarne, hobbystyczne czy edukacyjne.
Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 9 lat. Prowadzi działania zarówno z zakresu PR-u produktowego, jak i korporacyjnego przede wszystkim dla firm z branży: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG i wnętrzarsko-budowlanej. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu media relations oraz content marketingu.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.