„Oszczędzanie przez zmywanie” – wiosenny konkurs ze zmywarkami marki Bosch w roli głównej – Portal PR - 24PR




„Oszczędzanie przez zmywanie” – wiosenny konkurs ze zmywarkami marki Bosch w roli głównej

28.02.2018 Kategoria: Konkursy. Autor: admin


Zmywarki marki Bosch znane są ze swojego oszczędnego charakteru, zarówno w kwestii zużycia wody, jak i energii. Motywem przewodnim konkursu jest odpowiedź na pytanie,

jakie sprytne sposoby na oszczędzanie i ochronę środowiska mają nasi konsumenci, dlatego wyłonimy aż 25 zwycięzców!

Konkurs „Oszczędzanie przez zmywanie” będzie trwał od 1 marca do 30 kwietnia 2018 roku. Skierowany jest do wszystkich, którzy w czasie trwania konkursu kupią nową zmywarkę marki Bosch i odwiedzą stronę www.eksperci-od-zmywarek.pl, gdzie otrzymają możliwość przesłania odpowiedzi na pytanie konkursowe: Zmywarka Bosch oszczędza wodę i energię. A jakie są Twoje sposoby na oszczędzanie środowiska w domu?

Co należy zrobić?
Wystarczy kupić dowolny model zmywarki marki Bosch
w czasie trwania konkursu oraz odwiedzić stronę: www.eksperci-od-zmywarek.pl. Tam niezbędne będzie wypełnienie formularza zgłoszeniowego, w którym oprócz odpowiedzi na pytanie konkursowe należy umieścić zdjęcie lub skan dokumentu potwierdzającego zakup zmywarki. Konkurs trwa od
1 marca do 30 kwietnia 2018 roku. 25 zwycięzców otrzyma zwrot ceny zakupu nowej zmywarki.

Komunikacja
Konkursowi towarzyszyć będzie 2-miesięczna kampania promocyjna online oraz aktywności commerce mające na celu poinformowanie oraz zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w konkursie. Powstał również dedykowany konkursowi landing page www.eksperci-od-zmywarek.pl, który będzie centralnym ośrodkiem związanym z aktywnościami konsumentów. Za kreację i POS odpowiada agencja hyperCREW, natomiast kampanię online nadzoruje ACR Media House.

Konsumenci lubią oszczędne urządzenia
Według badań przeprowadzonych przez Kantar TNS* dla firmy BSH, ponad połowa respondentów zwraca dużą uwagę na to, czy kupowane urządzenie jest energooszczędne oraz czy cechuje się niskim zużyciem wody. Produkty marki Bosch posiadają obie te cechy, stąd pomysł na konkurs zachęcający konsumentów do dzielenia się ich sposobami na oszczędzanie energii i wody, co ma także przełożenie na kondycję środowiska naturalnego.

www.bosch-home.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.