Poczuj się jak prawdziwy VIP dzięki nowej usłudze KFC! – Portal PR - 24PR




Poczuj się jak prawdziwy VIP dzięki nowej usłudze KFC!

01.02.2018 Kategoria: EVENT. Autor: admin


Koniec z czekaniem w kolejce do złożenia zamówienia. Usługa „Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” w aplikacji KFC ułatwia i przyspiesza ten proces. W jaki sposób?

Zamawiamy będąc jeszcze w drodze do restauracji, płacimy online i odbieramy posiłek o wyznaczonej przez siebie godzinie, bez konieczności stania w kolejce do kasy.
Marka KFC wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości, rozwija dobrze znaną ofertę dostawy i tworzy nowoczesne usługi ułatwiające zamawianie. Jako pierwsza sieć restauracji w Polsce uruchamia funkcję, dzięki której każdy może poczuć się jak VIP i ominąć kolejkę. Proces zamówienia jest niezwykle prosty i przyjazny użytkownikowi. To digitalowa rewolucja na rynku restauracyjnym. Uważnie obserwujemy rynek, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Przeskocz kolejkę jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.
Nie czekaj, personalizuj, płać wygodnie
„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” to kiosk w telefonie, w którym wygodnie składamy zamówienie. Co więcej, usługa pozwala stworzyć spersonalizowany Kubełek, skorzystać ze specjalnych promocji, zapłacić online i ustawić czas odbioru w wybranej przez siebie restauracji.
Co zrobić, by skorzystać z nowej funkcji? Wystarczą 4 kroki:
1. Pobranie lub aktualizacja aplikacji KFC z Google Play lub AppStore
2. Wybór restauracji, dodanie ulubionych produktów do koszyka, opcjonalnie stworzenie własnego Kubełka
3. Płatność online
4. Odbiór zamówienia
Kolejne etapy realizacji zamówienia możemy śledzić na ekranie smartfona, dostaniemy także powiadomienie sms-em, gdy posiłek będzie gotowy do odbioru.
Po raz pierwszy, jeszcze na etapie testów, usługa została udostępniona Gościom wybranych restauracji w maju 2017. Obecnie jest już dostępna w niemal 170-ciu lokalach KFC, których listę można sprawdzić w aplikacji. Najbliższa lokalizacja zostanie wyszukana dzięki geolokalizacji. Zasięg nowej funkcji jest systematycznie poszerzany wraz z otwarciami nowych i renowacjami kolejnych restauracji.

Video tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=uluIXumVVRQ

***
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/ oraz na FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza siecią ponad 1600 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech i Chinach.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.