PREMIERA PIERWSZEJ MULTIPLATFORMOWEJ KAMPANII GEFCO NA ANTENIE CNN – Portal PR - 24PR




PREMIERA PIERWSZEJ MULTIPLATFORMOWEJ KAMPANII GEFCO NA ANTENIE CNN

06.02.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


GEFCO – globalny dostawca rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw w różnych gałęziach przemysłu i europejski lider logistyki przemysłu motoryzacyjnego

– wspólnie z CNN International Commercial (CNNIC) przygotowało międzynarodową kampanię promującą nowe logo i hasło spółki: „GEFCO. Partners, unlimited”.

GEFCO jest partnerem serii programów, Biz:frontiers, poświęconych wynalazkom i innowatorom w przełomowy sposób zmieniającym oblicze biznesu. Seria będzie prezentowana w ramach flagowego programu biznesowego CNN International Quest Means Business, którego twarzą jest korespondent Richard Quest. Kolejne odcinki, emitowane przez dwa tygodnie lutego i maja, zawierać będą pogłębione raporty dotyczące nowości technologicznych w motoryzacji, e-commerce, elektronice konsumenckiej, przemyśle farmaceutycznym itd. Ukoronowanie serii stanowić będą dwa 30-minutowe programy, podsumowujące zaprezentowane zagadnienia.

W ramach kampanii GEFCO sponsoruje ponadto stronę internetową cnnmoney.com/bizfrontiers z bogatymi treściami w formie filmów, galerii zdjęć i materiałów interaktywnych. Kolejnym elementem są promujące program bannery opatrzone marką CNN i GEFCO, wyprodukowane przez create, wewnętrzne studio CNNIC odpowiedzialne za tworzenie branded content.

Kampania w pełni wykorzystuje potencjał budowania marki, jaki oferuje globalny zasięg CNN International w telewizji i w internecie, oraz możliwość precyzyjnego adresowania danych do grupy docelowej. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki GEFCO wśród odbiorców CNN obejmujących decydentów biznesowych, członków kadry kierowniczej najwyższego szczebla i liderów opinii w Europie i Ameryce Łacińskiej.

Kampania będzie wspierana przez strategię obecności w mediach społecznościowych, która wykorzystuje światową pozycję CNN jako największego źródła informacji społecznych. Pozwoli to na zwiększenie zainteresowania programem Biz:frontiers za pomocą Facebooka, Twittera i Instagrama.

Emmanuel Arnaud, Wiceprezes Wykonawczy GEFCO ds. Sprzedaży i Marketingu, powiedział: Nowe hasło: „GEFCO. Partners, unlimited” odzwierciedla nasze zaangażowanie na rzecz budowania długotrwałych relacji ze wszystkimi partnerami. Tym bardziej cieszymy się z nowego partnerstwa z CNN. Jestem przekonany, że wspólna kampanii zwiększy świadomość marki GEFCO wśród kluczowych interesariuszy.

Petra Malenicka, Starszy Wiceprezes CNN International Commercial na obszar Europy i Ameryk, skomentowała: Z radością inaugurujemy pierwszą multiplatformową kampanię GEFCO, której partnerem jest CNN. Wysoka jakość dziennikarstwa, doskonałe dostosowanie treści do preferencji widzów oraz precyzyjne dopasowanie danych do grupy docelowej to czynniki, dzięki którym emitowany przez CNN program Biz:frontiers pozwoli GEFCO dotrzeć do globalnego grona odbiorców ze świata biznesu i skutecznie wypromować swoją markę.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.