Subway: pikantny Pepperoni Melt bohaterem nowej kampanii – Portal PR - 24PR




Subway: pikantny Pepperoni Melt bohaterem nowej kampanii

05.02.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Subway® – w pierwszym kwartale roku restauracje proponują sandwicza Pepperoni Melt oraz kawę Macadamia Latte. Wprowadzeniu sandwicza

towarzyszy atrakcyjna oferta cenowa – rekomendowana cena zimowego suba to 8,25 zł.
W styczniu Subway® proponuje sandwicza Pepperoni Melt z pełnymi smaku plastrami pepperoni i roztopionym serem. Subowi towarzyszy zimowa kawa Macadamia latte – rozgrzewający napój o orzechowym aromacie.
Kampanię Pepperoni Melt wspiera spot przedstawiający krok po kroku przygotowanie nowego sandwicza. W materiale uwzględnione są poszczególne składniki wykorzystane do kompozycji Pepperoni Melt. Nowe video restauracji Subway® skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście jednej z wartości marki – możliwości dopasowania sandwicza do swojego gustu np. poprzez wybór ulubionego sosu.
Kampania Macadamia Latte rozpoczęła się już w poprzednim kwartale. Kawa o orzechowym aromacie pozostanie w ofercie restauracji do końca lutego, kiedy ustąpi miejsca pierwszej wiosennej propozycji marki Subway®.
Komunikacja jest prowadzona za pomocą materiałów w restauracjach oraz digitalowych, w tym w mediach społecznościowych, za pośrednictwem których promowane jest m.in. nowe video marki.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i e-PR oraz stworzenie materiałów odpowiada agencja Q&A Communications.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.