TCL ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z PIŁKARSKĄ SUPERGWIAZDĄ – NEYMAR JR. GLOBALNYM AMBASADOREM MARKI – Portal PR - 24PR




TCL ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z PIŁKARSKĄ SUPERGWIAZDĄ – NEYMAR JR. GLOBALNYM AMBASADOREM MARKI

05.02.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


TCL, trzeci na świecie producent telewizorów i wiodąca marka elektroniki użytkowej, ogłosił dziś, że Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców,

został Globalnym Ambasadorem Marki.
Ekskluzywna współpraca z Neymarem jest najnowszą inicjatywą TCL nawiązującą do rozbudowanego programu sponsoringu sportowego w wymiarze globalnym. Podstawowym bowiem celem firmy jest integracja z rosnącą społecznością i realizowanie zobowiązań wobec konsumentów na całym świecie.

Umowa została podpisana na dwa lata, podczas których Neymar Jr. pojawi się w telewizyjnych i drukowanych reklamach największych podmiotów grupy TCL, w tym TCL Multimedia (odpowiedzialnej za telewizory) czy sprzętu AGD, a także weźmie udział w szeregu zasięgowych, globalnych, internetowych i offlinowych kampanii marketingowych marki.

Obie strony połączą siły również w działaniach charytatywnych. Umowa z 26-letnim brazylijskim gwiazdorem Neymarem Jr. jest częścią globalnej strategii marki TCL i pomoże jej w dotarciu do szerokiej grupy młodych fanów sportu na całym świecie oraz wzmocni globalną rozpoznawalność marki TCL.

– Cieszymy się, że możemy powitać tego wybitnego, utalentowanego młodego sportowca w rodzinie TCL – powiedział Tomson Li, Prezes i Dyrektor Generalny TCL Corporation. – Neymar Jr. to globalna ikona sportu, inspirująca fanów do dążenia do osiągnięcia najwyższych standardów doskonałości, tak jak TCL nieustannie dąży do doskonałości w zakresie innowacji technologicznych i produktowych. Sportowe emocje ogarną w tym roku cały świat, a Neymar Jr. to niewątpliwie najlepszy możliwy partner, z którym wspólnie możemy zapewnić wyjątkowe przeżycia naszym konsumentom – dodał Li.

– Cieszę się, że mogę współpracować z TCL. To była dla mnie łatwa decyzja. Wyznaję podobne wartości z TCL – nieustanne dążenie do doskonałości i doskonałych wyników w każdej rozgrywce. Możliwość ścisłej współpracy z TCL i wspierania w wysiłku firmy na rzecz integracji światowej społeczności sportowej poprzez piłkę nożną to dla mnie wielka radość – powiedział Neymar Jr.

Inwestycje w działalność marketingową w zakresie sportu i rozrywki stanowią główny element globalnej strategii biznesowej TCL.

Do innych globalnych partnerów firmy TCL należą między innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i popularnym filmem Justice League z serii Warner Bros. Pictures.

O przyszłych wydarzeniach i inicjatywach partnerskich firma TCL będzie informować na bieżąco.

###

TCL Multimedia
TCL Multimedia Technology Holdings Limited (symbol giełdowy HKSE: 01070), z siedzibą
w Chinach, to jeden z wiodących graczy globalnej branży telewizyjnej. Firma prowadzi działalność badawczo-rozwojową, wytwórczą i dystrybucyjną w segmencie elektroniki użytkowej. Jej nowy model biznesowy zorientowany jest równocześnie na produkt i użytkownika i zasadza się przede wszystkim na strategii „double+”, ukierunkowanej na połączenie „inteligentnych rozwiązań i Internetu” oraz „produktów i usług”. TCL pragnie zyskać status “globalnego przedsiębiorstwa
w segmencie technologii rozrywkowej”, dostarczającego klientom zintegrowanych rozwiązań rozrywkowych.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.