UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home – Portal PR - 24PR




UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home

01.02.2018 Kategoria: Kampania. Autor: admin


Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu

urządzeniach jednocześnie i o każdej porze.
W najnowszej kampanii UPC oferuje swoim klientom ‘więcej niż światłowód’, bo Happy Home to nie tylko superszybki internet, ale także Premium Wi-Fi, dostępne w całym domu oraz możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali i programów telewizyjnych na wielu urządzeniach jednocześnie. Dzięki temu, klienci UPC mogą dzielić się radością po swojemu, bez ograniczeń, w myśl hasła UPC „Radość z każdej chwili”.

Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną nowej generacji Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV i internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o 50%.

Najnowszą propozycję UPC promować będą spoty emitowane w telewizji oraz online i w serwisach VOD. Reklamy oferty Happy Home emitowane będą od 1. lutego w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu oraz wybranych kanałach z grupy Premium TVN. Dodatkowo, spoty zobaczyć będzie można online w serwisach VOD: Flimweb.pl, Player.pl, VOD.pl.
Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.

Spot reklamowy można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/hNH0spxloqU

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.