Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express – Portal PR - 24PR




Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express

21.02.2018 Kategoria: INFOPR. Autor: admin


20 lutego br. lider branży optycznej – Vision Express rozpoczął akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział

w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni.
Vision Express w ciągu ponad 20 lat działalności przebadało wzrok ponad 5 milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. Jednymi z podstawowych wartości firmy są najwyższa troska o wzrok klienta oraz wysokie standardy usług optycznych i okulistycznych. Dlatego też w każdym z ponad 180 salonów optycznych sieci znajdują się gabinety okulistyczne, oferujące profesjonalne badania. W najnowszej kampanii reklamowej eksperci Vision Express zachęcają do skorzystania z nich, jednocześnie wskazując, że możemy nie zdawać sobie sprawy z posiadanej wady wzroku. W ramach akcji konsumenci mogą zbadać wzrok bez kolejek i bez skierowania w specjalnej cenie – 9 zł, a także skorzystać ze zniżek na okulary korekcyjne i progresywne. Głównym elementem kreacji jest znana z poprzednich odsłon akcji tablica Snellena, służąca do przeprowadzania badań wzroku.
Walk odpowiada za kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych jest emitowany spot w wersjach 15’’ i 30’’. Aktywności online objęły komunikację na profilu marki na Facebooku oraz przygotowanie landing page projektu, dostępnej pod adresem www.WielkieBadanieWzroku.pl. Spot radiowy w wersji 30” jest emitowany w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych. Aktywności reklamowe zostały wsparte działaniami PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS, dystrybuowane we wszystkich salonach optycznych Vision Express w Polsce.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.