Z Deloittle Digital do Linkleaders. – Portal PR - 24PR




Z Deloittle Digital do Linkleaders.

14.02.2018 Kategoria: Kariera. Autor: admin


Laura Sabella – copywriter oraz Karolina Kowner – ekspert digital wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji.

Linkleaders rozwija zespół kontent marketingowy i employer brandingowy. W ostatnim czasie do firmy dołączyli specjaliści z długoletnim stażem w obszarze budowy strategii i kontentu. To kolejny krok w kierunku zwiększania zakresu wsparcia klientów agencji w procesach sprzedażowych
i rekrutacyjnych.

– Już ponad 30% naszego biznesu to employer branding i marketing rekrutacji. Kontent jest
w tych projektach najważniejszy. Będziemy teraz bardzo mocno pracować nad jego jakością, narzędziami i analityką. Pozyskaliśmy dla tych celów bardzo utalentowany zespół, z doświadczeniem w marketingu, reklamie i nowych mediach. – komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Linkleaders to firma strategii i komunikacji, specjalizuje się w PR i marketingu korporacyjnym oraz employer branding. Wg rankingu Związku Firm Public Relations jedna z 15 największych agencji PR w Polsce (2015 i 2016). Klientami Linkleaders są m.in: Accenture, Capgemini, CIMA, Fujitsu, JLL, mBank, SAP, Shell, Skanska, Xerox.

Karolina Kowner pracę w reklamie zaczęła w 2014 roku, gdy podjęła współpracę z agencją FaceADDICTED przy obsłudze takich marek jak: SEAT Polska, Łowicz i Kompania Piwowarska.
W roku 2016 przeszła do Deloitte Digital, gdzie na stanowisku Social Media Executive prowadziła media społecznościowe m.in.: dla Mazda Polska, Pepsico Polska oraz Łomża (Van Pur). Przez
3 lata pracy uzyskała szerokie doświadczenie w obrębie prowadzenia komunikacji na profilach społecznościowych, kampanii reklamowych, wdrażania strategii marketingowych oraz obsługi klienta. Jej szerokie doświadczenie w obszarze nowych mediów będzie bardzo dobrym dopełnieniem działań employer brandingowych, które są strategicznym elementem komunikacji klientów agencji Linkleaders.

Laura w Sabella w reklamie i mediach pracuje od 2012 roku. Swoją karierę rozpoczęła we włoskim oddziale agencji reklamowej DDB. Doświadczenie w social media pogłębiła dzięki współpracy z włosko-amerykańskim startupem technologicznym. W ostatnim roku powróciła do Polski, zasilając szeregi Deloitte Digital jako Copywriter. Jej głównymi klientami byli: 7up, Estee Lauder, M A C, Smashbox, Clinique, Mazda, Origins, Pizza Hut. Posługuje się biegle 3 językami (polski, włoski i angielski), a jako absolwentka kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na UŁ, w świecie PR-u i nowych mediów czuje się jak ryba w wodzie. Jej motto w pracy to: Do it with passion or not at all.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.